OBAVJEŠTENJE O NABAVCI ELEKTROMATERIJALA ZA POTREBE ODRŽAVANJA OBJEKATA (LOT 1-6)

Broj nabavke: 58030/25

Vrsta postupka: Pozivni postupak sa objavom obavještenja o nabavci.

Predmet nabavke: Nabavka elektromaterijala za potrebe održavanja objekata za podijeljena na lotove kako slijedi:

· LOT I – Elektromaterijal za objekte na području Kantona Sarajevo i Direkcije Goražde,

· LOT II – Elektromaterijal za objekte na području Direkcije Zenica,

· LOT III – Elektromaterijal za objekte na području Direkcije Travnik i Direkcije Banjaluka,

· LOT IV – Elektromaterijal za objekte na području Direkcije Bihać,

· LOT V – Elektromaterijal za objekte na području Direkcije Mostar,

· LOT VI – Elektromaterijal za objekte na području Direkcije Tuzla i Direkcije Brčko.

1. Komunikacija

Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima: Muzafer Kapetan, tel: +387 33 256 175, email adresa: muzafer.kapetan@bhtelecom.ba ili

Amina Zekić, tel: +387 33 256 178, email adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba

Web stranica: www.bhtelecom.ba

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.

2. Dostavljanje ponuda

Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti sa nazivom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati slijedeće riječi:

“Ponuda za nabavku elektromaterijala za potrebe održavanja objekata (LOT 1-6) , broj: 58030/25 MK, za LOT br._____ – NE OTVARAJ“

Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu:

BH Telecom d.d. Sarajevo

ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, BiH – PROTOKOL

Ponude se trebaju dostaviti najkasnije do 25.08.2025. godine do 10:00 sati

Ponude se otvaraju dana 25.08.2025. godine, u 10:30 sati, u prostorijama BH Telecoma Franca Lehara br. 7, Sarajevo, Sala 3, sprat III.

Svi dobavljači koji su na vrijeme dostavili ponude ili njihovi predstavnici imaju pravo prisustvovati postupku otvaranja ponuda.

Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.

3. Izmjena ili povlačenje ponuda

Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati sljedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.

Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.

Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.

4. Tenderska dokumentacija

Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 08:00-16:00 sati u prostorijama BH Telecoma Protokol, Franca Lehara 7, Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije, broj: 58030/25 MK- „Nabavka elektromaterijala za potrebe održavanja objekata (LOT 1-6)“ sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: 033 256 171 ili e-mail kontakt osobe i ista se može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima. Bez navedenog pisanog zahjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta. Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom isto treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.

BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.

Tenderska dokumentacije se može dostavljati putem e-maila isključivo u PDF formatu.

Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija bude dostavljena elektronskim putem (e-mail), dužan je isto naznačiti u pisanom zahtjevu, uz obavezu da u istom navede e-mail adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija.