JAVNI POZIV

za davanje u zakup prostora restorana sa pripadajućom opremom u objektu BH Telecoma u Tuzli, u ulici: Aleja Alije Izetbegovića broj 29

Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda za davanje u zakup prostora sa pripadajućom opremom u Poslovnoj zgradi BH Telecoma u Tuzli, u ulici: Aleja Alije Izetbegovića broj 29:

1. Ponude za zakup prostora restorana obuhvataju sljedeće prostore kako slijedi:

Poslovna zgrada Direkcije Tuzla BH Telecoma, ulica: Aleja Alije Izetbegovića broj 29:

a) Restoran i kuhinja, ukupne površine 222,00 m2,

b) Vešeraj, ukupne površine 19,00 m2,

c) Magacin sa liftom, ukupne površine 19,00 m2.

Ukupna površina prostora u Poslovnoj zgradi BH Telecoma, u ulici: Aleja Alije Izetbegovića broj 29 iznosi 260,00 m2.

Prostori se izdaju kao jedna cjelina.

Minimalna početna cijena za zakup je 5,00 KM po m² bez PDV-a i ukupno iznosi 1.300,00 KM bez PDV-a mjesečno. U minimalnu početnu cijenu za zakup uračunati su mjesečni troškovi električne energije, centralnog grijanja/hlađenja, vode i troškovi odvoza smeća.

Pored utvrđene cijene zakupa (uključuje troškove grijanja, struje, vode) zakupac je obavezan plaćati troškove korištenja/tarifiranja fiksnog/ih telefona i interneta za potrebe pružanja predviđenih usluga.

Poslovni prostori se izdaju u viđenom stanju, a troškovi adaptacije i dovođenja prostora u funkcionalno stanje ne mogu se uračunati u iznos zakupnine.

Planirani period zakupa je najmanje 3 (tri) godine, sa mogućnošću produženja.

2. Pravo učešća

Pravo učešća na javnom pozivu imaju pravna lica sa teritorije BiH koja:

– ispunjavaju obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini,

– ispunjavaju obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini;

3. Ponuda mora sadržavati sljedeće

a) naziv društva ili obrta, sjedište, PDV broj i ID broj, te transakcijski račun društva ili obrta, broj telefona i e-mail za kontakt, kao i adresa i naziv objekta gdje se vrši djelatnost pripreme i posluživanja hladnih i toplih napitaka,

a) izvod iz sudskog registra (kopija),

b) ponuđenu jediničnu cijenu zakupa po m²

c) Originalna izjava potpisana od strane ovlaštene osobe i ovjerena pečatom da će kojom izjavljuje da će na raspolaganju imati dovoljan broj radnika na poslovima posluživanja hrane i pića.

d) Originalna izjava potpisana od strane ovlaštene osobe i ovjerena pečatom da će, ukoliko bude odabran za zaključenje ugovora o zakupu, položiti depozit u visini 2 (dvije) mjesečne zakupnine prije zaključenja ugovora o zakupu kao sredstvo obezbijeđenja ispunjenja ugovorenih obaveza

3. Ponuđač koji bude odabran prije potpisa Ugovora mora dostaviti sljedeće dokumente

a) uvjerenje nadležne poreske uprave da ispunjava obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ( u FBiH i RS potvrdu izdaje Porezna Uprava) ne starije od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija),

b) potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) kojom potvrđuje da ispunjava obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu sa relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini, ne starija od šest mjeseci od dana dostavljanja ponude (original ili kopija);

4. Uslovi zakupa i način plaćanja zakupa

Zakupoprimac se obavezuje

– najkasnije u roku 15 dana od dana prijema ispravne fakture, izvršiti plaćanje iste.

– da će poslovni prostor koristiti sa pažnjom dobrog domaćina, te da će nadoknaditi oštećenja pričinjena korištenjem za vrijeme trajanja zakupa,

– da je u obavezi vršiti održavanje prostora, redovno održavanje i servisiranje opreme i uređaja, kao i da drži iste u ispravnom stanju.

– da je u obavezi da snosi troškove popravke ili zamjene opreme i uređaja koji se nalaze u predmetnom prostoru prouzrokovanog fizičkim oštečenjem ili nestručnim rukovanjem ili je kvar nastao kao posljedica neredovnog servisiranja/održavanja.

– da ne može izdavati drugim licima u podzakup,

– da ne može vršiti bilo kakvo prilagođavanje prostora i sadržaja u istom bez prethodne saglasnosti, koju u ime Zakupodavca može dati Izvršna direkcija za pravne poslove upravljanje organizacijom i ljudskim resursima,

– da će svoje radno vrijeme uskladiti sa radnim vremenom Zakupodavca, odnosno da će isto biti od 07:00h do 16:30 h, svakim radnim danom, od ponedjeljka do petka, kao i u skladu sa dodatnim zahtjevima Zakupodavca,

– da u slučaju obrazloženog zahtjeva Zakupodavca, produži svoje radno vrijeme, sukladno potrebama Zakupodavca

– da će obezbjediti odjeću i obuću (ne smije se nositi otvorena i sportska obuća) za radnike angažovane na poslovima posluživanja od strane Zakupoprimca,

– da će regulisati način angažovanja u skladu sa pozitivnim propisima i odgovoran je za poštivanje svih zakonskih propisa vezano za način angažovanja radnika na poslovima posluživanja. Ovaj zahtjev se odnosi, podrazumijeva i primjenjuje na svakog pojedinca kojeg će Zakupoprimac angažirati (plate, doprinosi, porezi, prevoz, adekvatnu radnu odjeću i obuću)

– da neće mijenjati ponudu koja čini sastavni dio ugovora (dodavati nove artikle i izbacivati postojeće) bez prethodno pribavljene pisane saglasnosti od strane Zakupodavca (u ime Zakupodavca,

– da će obezbijediti aparate potrebne za neometan rad i asortiman proizvoda iz ponude (za koje Zakupodavac nije obezbjedio aparate),

– da u skladu sa Zakonom o fiskalnim sistemima FBiH izvrši fiskalizaciju fiskalnog sistema u prostorima koji su predmet zakupa,

– obavezan je za korisnike reprezentacije dostaviti fakturu najkasnije do 5. u mjesecu za prethodni mjesec.

Zakupodavac se obavezuje:

– je dužan Zakupoprimcu osigurati neometano korištenje zakupljenog prostora bez bilo kakvog uznemiravanja s njegove strane ili od druge osobe koja istupa u ime ili za račun Zakupodavca.

– je obavezan vršiti redovan servis uređaja za grijanje / hlađenje (fan-coil), te u slučaju kvara izvršiti popravku, te eventualnu zamjenu istog, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi temeljem izvještaja ovlaštenog servisera.

– da u slučaju kvara na instalacijama ( elektroinstalacije i vodovodne instalacije) izvršiti popravku istih, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi zajednički.

– da u slučaju prestanka rada opreme/uređaja koji se nalaze u predmetu zakupa, pod uslovom da kvar nije uzrokovan nestručnim rukovanjem i/ili fizičkim oštećenjem, što će se utvrditi temeljem izvještaja ovlaštenog servisera, izvršiti popravak ili zamjenu uređaja.

– ima pravo kontrolisanja kvalitete, ponude u skladu sa ponudom Zakupoprimca, kao i poštivanje pravila oblačenja osoblja i svih ostalih elemenata definisanih dokumentacijom i ponudom Zakupoprimca, koja čini prilog ovog Ugovora.

– je obavezan obezbijediti ažuriran spisak korisnika reprezentacije.

– dužan Zakupoprimcu izvršiti plaćanje po osnovu naručenih proizvoda na račun reprezentacije u roku od 7 dana od dana zaprimljene fakture.

5. Pregled prostora

Pregled predmeta zakupa biti će omogućen svakim radnim danom (Ponedeljak-Petak) od 10:00-13:00 h od trenutka objave do 10.10.2025. godine, uz prethodnu najavu na e-mail: osman.mecic@bhtelecom.ba i/ili atif.helja@bhtelecom.ba.

Kontakt telefon za sve dodatne eventualne informacije je 062/850-366 i/ili 061/997-997.

6. Izbor/Kriteriji za odabir najpovoljnijeg ponuđača

Izbor najpovoljnijeg ponuđača, izvršiti će se nakon ispitivanja urednosti, potpunosti i vjerodostojnosti dostavljenih ponuda.

Kriterij za dodjelu Ugovora je najveća ukupna ponuđena cijena zakupa za prostor koji je predmet zakupa.

S ponuđačima koji ispunjavaju uslove javnog poziva, BH Telecom zadržava pravo da obavi dodatne pregovore u pogledu cijene zakupa, kao i ostalih uslova zakupa.

Nakon provedenog postupka svakom ponuđaču će se na adresu sjedišta dostaviti pismeno obavještenje o statusu ponude istog ili e-mail adresu koju dostavi ponuđač.

BH Telecom od ponuđača u toku pregovora može zahtijevati dostavljanje dodatne dokumentacije i podataka.

7. Podnošenje dokumentacije:

Ponudu u zatvorenoj koverti sa gore traženim dokumentima, sa naznakom „Dostava ponude za zakup prostora restorana sa pripadajućom opremom u objektu BH Telecoma u Tuzli, u ulici: Aleja Alije Izetbegovića broj 29“ po Javnom pozivu broj: 03.3.1.1-173-81265/25 dostaviti putem pošte ili neposredno na Protokol BH Telecoma d.d. Sarajevo, ulica Franca Lehara broj 7, 71 000 Sarajevo.

Rok za dostavu ponuda je 10.10.2025. godine do 16:00h.

8. Dodatne informacije:

U ovom postupku, BH Telecom d.d. Sarajevo, ne snosi nikakve troškove prikupljanja i dostave istih i istovremeno zadržava pravo da koristi prikupljene informacije isključivo u svrhu postupka zakupa.

BH Telecom d.d. Sarajevo, zadržava pravo traženja na uvid dodatne dokumentacije, provjeru iste ili eventualno dodatna pojašnjenja.

Sve ostale obaveze koje nisu definisane javnim pozivom, bit će regulisane Ugovorom o zakupu.

Dostava informacija BH Telecom d.d. Sarajevo, ne obavezuje ni po kom osnovu.

Kontakt telefon za sve dodatne eventualne informacije je 062/850-366 i/ili 061/997-997.