VAŠ BONUS SADRŽI

  • 5 KM   za pozive i SMS poruke
  • 15 GB   mobilnog interneta *
  • 5 GB   mobilnog interneta
    kao bonus dobrodošlice*

Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 10 dana.

* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.

PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA

  • pozovi kod *110# ili
  • pozovi kod *107*0*3#

VAŠ BONUS SADRŽI

  • 10 KM   za pozive i SMS poruke
  • 30 GB   mobilnog interneta *
  • 5 GB   mobilnog interneta
    kao bonus dobrodošlice*

Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 30 dana.

* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.

PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA

  • pozovi kod *110# ili
  • pozovi kod *107*0*4#

VAŠ BONUS SADRŽI

  • 200 GB   mobilnog interneta *
  • 5 GB   mobilnog interneta
    kao bonus dobrodošlice*

Vrijeme upotrebe sredstava/saobraćaja sa bonus računa je 30 dana.

* Nakon potrošnje uključenog mobilnog interenta po maksimalnoj brzini, do isteka validnosti (vrijeme upotrebe) brzina mobilnog interneta se obara na 64 kbps.

PROVJERA STANJA BONUS RAČUNA

  • pozovi kod *110# ili
  • pozovi kod *107*0*5#
  • SIM karticu postavite u Vaš mobilni uređaj, prema uputstvu koje ste dobili uz uređaj.
  • Uključite mobilni uređaj, unesite PIN1 kod i potvrdite unos tipkom YES/OK.
  • Ultra SIM kartica se aktivira prvim pozivom, slanjem prve SMS poruke ili prvom konekcijom na mobilni internet, čime počinje korištenje Ultra prepaid mobilne usluge.
  • Aktivacijom Ultra SIM kartice automatski će Vam biti omogućeno korištenje pogodnosti sa bonus računa (novčani iznos i/ili internet saobraćaj koji je uključen u cijenu start paketa).

TOURIST 1

Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 4.993 MB.

Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu  imate minimalni iznos od 0,08 KM. Za prebacivanje 0,08 KM sa bonus računa na osnovni račun pozovite kod *106*3*3#

Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.

TOURIST 2

Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 9.989 MB.

Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu  imate minimalni iznos od 0,08 KM. Za prebacivanje 0,08 KM sa bonus računa na osnovni račun pozovite kod *106*3*4#

Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.

UNLIMITED

Količina od uključenog data saobraćaja koja se može iskoristiti u zemljama Zapadnog Balkana je 24.970 MB.

Za korištenje data saobraćaja u zemljama Zapadnog Balkana potrebno je da na osnovnom računu  imate minimalni iznos od 0,08 KM.

Zemlje Zapadnog Balkana: Albanija, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija i Srbija.

  • Nakon aktivacije SIM kartice, automatski će na Vaš mobilni uređaj biti isporučene postavke za korištenje mobilnog interneta, što podrazumijeva da će odmah nakon toga biti omogućeno korištenje mobilnog interneta.
  • U slučaju da postavke za mobilni internet nisu dostavljene, pošaljite besplatnu SMS poruku sa tekstom “POSTAVKE” na broj 061 1100, a možete pozvati i 1444 za više informacija i pomoć.
  • U slučaju potrebe, postavke možete i ručno unijeti u Vaš mobilni uređaj na sljedeći način:

 

Za Android uređaje:

  • U glavnom meniju odaberite „Postavke“, zatim „Postavke povezivanja“, zatim „Postavke mobilne mreže“ i na kraju izaberite „Pristupne tačke“
  • Izaberite opciju Novi APN i unesite sljedeće:
    – Ime: BH Mobile Internet
    – APN: active.bhmobile.ba
    – MCC: 218
    – MNC: 90
    – APN vrsta: default,supl
  • Sve ostalo u profilu trebate ostaviti prazno, ništa dodatno ne ukucavati
  • Kliknite „spremi“
  • Iz menija koji se pojavi izaberite „pristupne tačke“ i kliknite na profil koji ste kreirali (naziva „BH Mobile Internet“) te zatim uključite mobilni prijenos podataka

Za iOS uređaje:

  • U glavnom meniju odaberite „Postavke“, zatim odaberite „Mobilni podaci“ i „Mobilna podatkovna mreža“
  • Izaberite „APN“, te unesite: active.bhmobile.ba
  • Pritisnite „Natrag“ tipku da završite
  • Vaš iOS uređaj je sada konfigurisan
  • Potrebno je da isključite/uključite uređaj, te zatim da pokrenete mobilni prijenos podataka
  • Kredit možete kupiti u željenim iznosima na svim prodajnim mjestima BH Telecoma i kod ovlaštenih prodavača (kiosci, trgovine…), kao i putem „Moj BH Telecom“ mobilne aplikacije ili BH Telecom webshop-a.
  • Ukoliko ste kupili Ultra kredit u vidu vaučera ili scratch kartice, dopunu vršite pozivom na broj 1204 ili *124*xxxxxxxxxxxxxx# sa Vašeg mobilnog uređaja. Ako tri puta uzastopno unesete pogrešan kod za dopunu Ultra kredita putem 1204 ili *124*xxxxxxxxxxxxxx#, ovaj način dopune bit će blokiran. Za deblokadu, pozovite 1444.
  • Vrijeme upotrebe kredita ograničeno je u zavisnosti od iznosa kojim je izvršeno punjenje
    IZNOS KREDITA ROK TRAJANJA
    Od 1 KM do 2,99 KM 7 dana
    Od 3 KM do 4,99 KM 10 dana
    Od 5 KM do 9,99 KM 30 dana
    Od 10 KM do 19,99 KM 90 dana
    Od 20 KM i više 180 dana
  • Kada vrijeme upotrebe kredita istekne, u mogućnosti ste samo primati pozive/SMS i besplatno pozivati Ultra automatski servis (1204 i 1421), 1444 Kontakt centar za podršku korisnicima i brojeve hitnih službi. Od tog trenutka, na raspolaganju Vam je dodatnih 90 dana da dopunite kredit. Ako obnovite kredit u ovom periodu zadržavate i iznos kredita koji ste imali prije isteka vremena upotrebe.
  • Vrijeme upotrebe Ultra kredita možete provjeriti i pozivanjem koda *106*6#.
  • Provjeru stanja osnovnog računa možete izvršiti pozivanjem koda *100# ili pozivom broja 1204 (govorna poruka).
  • Instalirajte aplikaciju „Moj BH Telecom“ na vaš pametni uređaj u cilju brzog i jednostavnog pregleda informacija o stanju računa, validnosti kredita, dopuna/slanja kredita i aktuelnih ponuda dokupa saobraćaja (minute, SMS i mobilni internet).
  • Pogrešno unesen PIN kod tri puta zaredom prouzrokovat će blokiranje SIM kartice. U tom slučaju za deblokadu se koriste odgovarajući PUK kodovi.
  • PIN i PUK kodovi se nalaze na SIM kartici.
  • Ako deset puta pogrešno unesete PUK kod, Vaša SIM kartica bit će trajno blokirana i morat ćete je zamijeniti na prodajnom mjestu BH Telecoma. Zamjena SIM kartice se naplaćuje.
  • Dodatne količine mobilnog interneta možete dokupiti na sljedeće načine:
NAZIV DOKUPA I TRAJANJE CIJENA (sa PDV) AKTIVACIJA
30 GB sa trajanjem 24 sata 3,00 KM *108*6*0#
10 GB sa trajanjem 10 dana 15,00 KM *105*6*1#
30 GB sa trajanjem 30 dana 35,00 KM *105*6*3#
50 GB sa trajanjem 30 dana 50,00 KM *105*6*5#
  • Tourist paketi su dostupni i putem eSIM – digitalne kartice što vam omogućava brzu i jednostavnu aktivaciju paketa bez dolaska na prodajno mjesto. Više informacija i način aktivacije možete pronaći ovdje.