JAVNI POZIV

Zainteresovanim ponuđačima, za nabavku kancelarijskom materijala i kancelarijskog papira, za potrebe Društva

I PREDMET JAVNOG POZIVA

BH Telecom d.d. Sarajevo poziva pravna lica da iskažu svoj interes za poslovnu saradnju sa BH Telecomom (u daljem tekstu: Društvo) prijavom na javni poziv za nabavku/isporuku kancelarijskog materijala i kancelarijskog papira za potrebe Društva, a prema specifikaciji kancelarijskog materjala, s tim da je ista podložna promjenama tokom trajanja Okvirnih ugovora.

Predmet javnog poziva Nabavka/ i isporuku kancelarijskog materijala i kancelarijskog papira za potrebe Društva, a koja se odvija u dvije faze.

Prva faza podrazumijeva prikupljanje prijava zainteresiranih ponuđača. U prijavi ponuđači iskazuju interes za mjesto isporuke (regije) i objekata Društva, a kako slijedi:

1. Generalna Direkcija I Direkcija Sarajevo, lokacije:

Ulica: Franca Lehara broj: 7, Sarajevo.

Ulica: Obala Kulina bana, broj: 8, Sarajevo.

Ulica: Branilaca Sarajeva, broj: 20, Sarajevo.

Ulica: Bulevar Meše Selimovića, broj: 18, Sarajevo.

Ulica: Zmaja od Bosne, broj: 88, Sarajevo.

2. Direkcija Tuzla, Aleja Alije Izetbegovića br.29, Tuzla

3. Direkcija Zenica, Masarykova 46, Zenica

4. Direkcija Travnik, Prnjavor br.11, Travnik

5. Direkcija Goražde, Ferida Dizdarevića br.3, Goražde

6. Direkcija Bihać, Bosanska br.5, Bihać

7. Direkcija Mostar, Maršala Tita bb, Mostar

8. Direkcija Brčko,Bosne Srebrene 7, Brčko

9. Direkcija Banja Luka, Jevrejska bb, Banja Luka

Tokom trajanja okvirnih ugovora, Društvo zadržava pravo izmjena adresa isporuka.

U svojim prijavama, ponuđači su u prijavi dužni navesti mjesta isporuke (regije). Zainteresirani ponuđači se mogu prijaviti kako za sve adrese (regije isporuke) tako i za jednu ili pojedinačne.

II PODNOŠENJE PRIJAVA

Ponuđačima koji iskažu interes za javni poziv trebaju podnijeti prijavu putem e-maila na sljedeće e-mail adrese: kenan.cepic@bhtelecom.ba i azra.softic@bhtelecom.ba.

U slučaju iskazivanja interesa za javni poziv, potrebno je dostaviti i potvrditi e-mail adresu za dalju komunikaciju.

Javni poziv je otvoren kontinuirano, odnosno ponuđači će stalno biti u prilici da se prijave i kvalifikuju.

III POTREBNA DOKUMENTACIJA

Obavezno je ispunjenje sljedećih uslova sa odgovarajućim dokazima:

1. Ispunjene obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza i ostalih javnih davanja u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

Dokaz za ponuđače iz BiH: U Federaciji BiH i RS, potvrda koju izdaje Porezna uprava, ne starija od 6 (šest) mjeseci od dana dostave dokumentacije po prijavi (original ili kopija).

Napomena za ponuđače iz BiH: Kao dokaz za ispunjavanje obaveza u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, odnosno obaveza u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, prihvata se i sporazum ponuđača s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza ponuđača po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

2. Ispunjene obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

Dokaz za ponuđače iz BiH: Potvrda koju izdaje Uprava za indirektno oporezivanje, ne starija od 6 (šest) mjeseci od dana dostave dokumentacije po prijavi (original ili kopija).

Napomena: U slučaju da ponuđač nije PDV obveznik, kao dokaz potrebno je dostaviti ovjerenu i potpisanu izjavu kojom ponuđač navodi da nije PDV obveznik ili dokaz Uprave za indirektno oporezivanje kojim se konstatuje da ponuđač nije PDV obveznik.

3. Dostavljanje originala ili kopije aktuelnog izvoda iz sudskog registra čiji datum izdavanja ne stariji od 6 (šest) mjeseci od dana dostave dokumentacije po prijavi, ukoliko je kandidat ponuđač domaće pravno lice, odnosno original ili kopiju rješenja nadležne službe za upravu.

4. Odgovarajuće bankovno pismo kojim se dokazuje da je glavni račun ponuđača aktivan u periodu od tri mjeseca od momenta izdavanja bankovnog pisma u kojem banka treba da navede da je navedeni račun glavni račun (original ili kopiju). Datum izdavanja potvrde/bankovnog pisma ne smije biti stariji od 1 (jedan) mjesec dana od dana dostave dokumentacije po prijavi.

Uz navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti sljedeću izjavu:

Originalna izjava potpisana od strane ovlaštene osobe ponuđača i ovjerena pečatom ponuđača kojom ponuđač bezuslovno, bez ikakvih rezervi i ograničenja prihvata i potvrđuje da je ponuđena roba originalna, od originalnog proizvođača, novoproizvedena i nekorištena.

Ponuđači se na javni poziv mogu prijaviti samostalno ili kao grupa ponuđača

U slučaju da se ponuđač na javni poziv prijavljuje kao grupa ponuđača, dokumenti navedeni u uslovima pod tačkama 1, 2 i 3 se moraju posebno pripremiti za svakog člana grupe ponuđača. Dokumenti koji su navedeni u uslovima po tačkom 4 može dostaviti jedan član grupe ponuđača.

U slučaju da se ponuđač nalazi na listi kvalifikovanih ponuđača Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo (https://www.bhtelecom.ba/wp-content/uploads/2022/03/Lista-kvalifikovanih-ponudjaca.pdf), isti nije dužan dostavljati dokumentaciju iz tačaka 1-4, već samo izjavu da se nalazi na pomenutoj listi.

IV OCJENA PRIJAVA

Svi ponuđači koji dostave dokumentaciju po prijavi na javni poziv bit će ocijenjeni da li ispunjavaju sve definisane uslove, kako bi bili uvršteni na listu ponuđača prema uslovima javnog poziva.

Analizu prijava vrši komisija BH Telecoma. Komisija će nakon analize sačiniti listu ponuđača po regijama i a koji zadovoljavaju uslove javnog poziva. Lista ponuđača će se objaviti na web stranici BH Telecoma.

Sa ponuđačima koji ispune kvalifikacione uslove potpisat će se okvirni ugovori u skladu sa sadržajem i predmetnom prijave po osnovu kojeg će učestvovati u drugoj fazi nabavke radova.

Druga faza nabavke radova predstavlja realizaciju po zaključenim okvirnim ugovorima. Detalji opisa faze 2 dat je članom 23. Pravilnika o nabavkama.

Tačnije, Društvo će potpisati Okvirni ugovor bez iskazivanja finansijske vrijednosti, čija je realizacija planirana za 2023. godinu, putem izdavanja narudžbi. Okvirni ugovori će sadržavati sve bitne elemente, a u zavisnosti od potreba Društva.

U fazi realizacije okvirnog ugovora Društvo upućuje poziv za dostavljanje ponude svim ponuđačima sa kojima je potpisan okvirni ugovor. U navedenom pozivu se navode odredbe koje će biti osnovni elementi narudžbe kao i mjesta ispostavljanje fakture.

Ponuđači koji se prijave na javni poziv kao grupa ponuđača u prvoj fazi i sa kojima se kao takvima zaključi okvirni ugovor i u drugoj fazi nastupaju isključivo kao grupa ponuđača.

V PODNOŠENJE PRIJAVE

Dostava dokumentacije (iz tačke III) po prijavi se dostavlja u zatvorenoj koverti na Protokol BH Telecoma, Franca Lehara br. 7, Sarajevo sa naznakom:

BH Telecom d.d. Sarajevo

Izvršna direkcija za ekonomsko finansijske poslove

Ul. Franca Lehara 7

71000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

sa naznakom: ”Prijava na javni poziv za nabavku kancelarijskog materijala – ne otvaraj!”

Ostalo

BH Telecom d.d. po ovom javnom pozivu ne snosi nikakave troškove pravnih lica u sudjelovanju. Društvo će sa svim ponuđačima koji budu ispunili sve uslove iz ovog javnog poziva zaključiti okvirni ugovor bez vrijednosti a kojim će biti definisan i način realizcije istog. Poslovna saradnja sa pravnim licima koja ispunjavaju navedene uslove ostvariće se u skladu sa Pravilnikom o nabavkama BH Telecoma I Uputstvom o primjeni I provođenju Pravilnika o nabavkama.

Društvo zadržava pravo uvida, provjere dostavljenih informacija i traženja dodatnih pojašnjenja.

Javni poziv za iskazivanje interesa za poslovnu saradnju ostaje stalno otvoren.

Dodatne informacije mogu se zatražiti putem e-mail adrese: kenan.cepic@bhtelecom.ba i azra.softic@bhtelecom.ba