JAVNI OGLAS

za prijem radnika u radni odnos u Direkciji Banja Luka Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo, na neodređeno vrijeme, sa mjestom rada u Republici Srpskoj (lokacija rasporeda: Banja Luka), na radnim mjestima kako slijedi:

1) 1a. Specijalista za prodaju, VSS – 2 (dva) izvršioca u Kabinetu direktora direkcije, uz probni rad u trajanju do 6 (šest) mjeseci,

2) 17. Šalterski radnik, SSS – 3 (tri) izvršioca u Odjeljenju za plasman usluga i podršku poslovnim i rezidencijalnim korisnicima, uz probni rad u trajanju do 3 (tri) mjeseca,

3) 20. Stručni saradnik, VSS – 1 (jedan) izvršilac u Odjeljenju za tehničku podršku, uz probni rad u trajanju do 6 (šest) mjeseci,

4) 21. Tehničar za eksploataciju i održavanje telekomunikacionih sistema, SSS – 2 (dva) izvršioca u Odjeljenju za tehničku podršku uz probni rad u trajanju do 3 (tri) mjeseca i

5) 23. Stručni saradnik za ekonomske poslove i kontrolu prihoda, VSS – 1 (jedan) izvršilac u Odjeljenju za fakturisanje, kontrolu prihoda i ekonomske poslove, uz probni rad u trajanju do 6 (šest) mjeseci.

Kratak opis poslova za radno mjesto pod 1)

1) Prati, koordinira odvijanje poslovnih procesa iz domena prodaje i podrške Direkcije kao i njihovu usklađenost sa poslovnim procesima i planovima Direkcije za prodaju i podršku.

2) Prati, koordinira i izvještava Direkciju za prodaju i podršku o rezultatima posebnih projekata prodaje i podrške u Direkciji.

3) Analizira rezultate prodaje i podrške Direkcije i predlaže korektivne i mjere unapređenja poslovnih procesa direktoru Direkcije.

4) Koordinira saradnju prodaje i podrške Direkcije sa Direkcijom za prodaju i podršku.

5) Prati, koordinira i odgovoran je za rad MVK Direkcije.

6) Predlaže direktoru Direkcije plan poslova i rada iz domena prodaje i podrške za poslovnu godinu.

7) Predlaže unapređenje procedura i uputstava o radu iz domena prodaje i podrške.

Kratak opis poslova za radno mjesto pod 2)

1) Vrši prodaju roba i usluga korisnicima na prodajnim mjestima Direkcije i/ili Telecom centra, a po nalogu neposrednog rukovodioca i

izvan prodajnog mjesta.

2) Vrši promovisanje prodajno promotivnih akcija za rezidencijalne korisnike na prodajnim mjestima, sa ciljem zadržavanja postojećih i akvizicije novih korisnika.

3) Pruža podrušku korisnicima radi izgradnje kvalitetnog odnosa sa fokusom na zadovoljstvo korisnika.

4) Odgovoran je za ostvarenje prodajnih ciljeva.

5) Prati potrebe rezidencijalnih korisnika i optimizacije korištenja usluga, te informiše, i vrši podršku korisnicima sa kojima dolazi u

susret.

6) Vrši gotovinsku naplatu za prodate robe i usluge.

7) Vrši naplatu računa za usluge BH Telecoma, te po potrebi obavlja poslove kontrolora na prodajnom mjestu.

8) Po potrebi vrši usaglašavanje stanja dugovanja i potraživanja od korisnika i promptnog uključenja korisnika odmah nakon uplate računa.

9) Vrši dostavu pologa pazara i dostavu lista za rasknjižavanje realizovanih uplata na dnevnoj osnovi.

10) Vrši prijem, obradu zahtjeva i reklamacija za usluge.

11) Učestvuje u rješavanju reklamacija na terminalnu opremu za rezidencijalne korisnike u saradnji sa nadležnom OJ za podršku

korisnicima.

12) Vrši prijem rezervacija korisnika za terminalnu opremu.

13) Vrši izdavanje kopija računa i analitičkih kartica.

14) Uredno i blagovremeno priprema dokumentaciju za pologe pazara i knjiženja.

Kratak opis poslova za radno mjesto pod 3)

1) Brza i efikasna realizacija naloga, sa ciljem ispunjenja zahtjeva korisnika.

2) Brza (interventna) realizacija komunikacijskih rješenja namjenjenih poslovnim korisnicima.

3) Učešće u razvoju podrške korisnicima usluga kao jedinstvenog procesa.

4) Unošenje svih promjena u postojeću tehničku dokumentaciju i dostavljanje istih u Odjeljenje za TK sisteme, za pristupne mreže i za prenos, pravilno pohranjivanje i održavanje TD.

5) Analiza saobraćajnih parametara mreže, praćenje parametara kvaliteta usluga – QoS.

6) Davanje potrebnih podataka, kod reklamacija korisnika vezanih za smetnje na korisničkim linijama i terminalnim uređajima, odgovarajućim službama za reklamaciju.

7) Učestvovanje u izradi tehničkih rješenja, uvođenju, testiranju i realizaciji novih servisa, kao i interkonekcijskih servisa i ugovora.

8) Rad na proširenju postojećih i uvođenju novih kapaciteta, kao i redovnom održavanju pristupnih optičkih mreža.

9) Eksploatacija i održavanje energetskih sistema u nadležnosti Direkcije.

10) Eksploatacija, redovno i interventno održavanje, TK mjerenja, nadzor i upravljanje sistemima prenosa u nadležnosti Direkcije.

Kratak opis poslova za radno mjesto pod 4)

1) Brza i efikasna realizacija naloga, sa ciljem ispunjenja zahtjeva korisnika.

2) Brza (interventna) realizacija komunikacijskih rješenja namjenjenih poslovnim korisnicima.

3) Učešće u razvoju podrške korisnicima usluga kao jedinstvenog procesa.

4) Unošenje svih promjena u postojeću tehničku dokumentaciju i dostavljanje istih u Odjeljenje za TK sisteme, za pristupne mreže i za prenos, pravilno pohranjivanje i održavanje TD.

5) Analiza saobraćajnih parametara mreže, praćenje parametara kvaliteta usluga – QoS.

6) Davanje potrebnih podataka, kod reklamacija korisnika vezanih za smetnje na korisničkim linijama i terminalnim uređajima, odgovarajućim službama za reklamaciju.

7) Učestvovanje u izradi tehničkih rješenja, uvođenju, testiranju i realizaciji novih servisa, kao i interkonekcijskih servisa i ugovora.

8) Rad na proširenju postojećih i uvođenju novih kapaciteta, kao i redovnom održavanju pristupnih optičkih mreža.

9) Eksploatacija i održavanje energetskih sistema u nadležnosti Direkcije.

10) Eksploatacija, redovno i interventno održavanje, TK mjerenja, nadzor i upravljanje sistemima prenosa u nadležnosti Direkcije.

11) Realizacija svih naloga za uključenje usluge u predviđenom roku, pa i kad su potrebni iskopi da bi se izgradio optički privod do objekta korisnika.

12) Izrada kućne instalacije u zgradama optičkim kablovima, za P2P i P2MP tehnologiju, uz saradnju sa TI.

13) Kontinuirano praćenje i analiza djelovanja konkurencije na geografskom području Direkcije te izvještavanje nadležne Izvršne direkcije.

14) Realizacija dopisa i naloga vezanih za održavanje i eksploataciju sistema.

15) Učešće u izradi kućnih instalacija.

Kratak opis poslova za radno mjesto pod 5)

1) Priprema i rasknjižavanje uplata.

2) Generisanje naloga za privremeno isključenje zbog duga i generisanje naloga za uključenje nakon evidentirane uplate.

3) Praćenje i generisanje naloga za isključenje zbog neuobičajene potrošnje.

4) Priprema predračuna i potvrda za korisnike ( prelazak drugom operateru).

5) Priprema dokumentacije za provođenje prinudne naplate (dostavljanje opomena pred demontažu, generisanje naloga za demontažu, i prijedlog tužbe).

6) Izjašnjenje na reklamacije korisnika u prvostepenom postupku

I OPŠTI USLOVI

(za sva radna mjesta):

– da je kandidat državljanin Bosne i Hercegovine,

– da ima opštu zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta (samo kandidat koji bude izabran dužan je u roku od 5 (pet) dana od dana konačnosti Odluke o prijemu u radni odnos, dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti, kao dokaz da njegovo zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju svim uslovima radnog mjesta, a koje nije starije od 3 (tri) mjeseca).

II POSEBNI USLOVI

( za sva radna mjesta):

Za radno mjesto pod 1)

a) VSS (VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ili drugog ciklusa stečeno po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje 240 ECTS bodova u istoj struci), sa završenim fakultetom tehničkog ili društvenog smjera i

b) radno iskustvo u trajanju od minimalno 3 (tri) godine nakon sticanja potrebne stručne spreme.

Za radno mjesto pod 2)

a) SSS (IV stepen stručne spreme) – sa završenom Gimnazijom, srednjom školom tehničkog ili društvenog smjera i

b) bez radnog iskustva u trajanju do 6 (šest) mjeseci ili sa radnim iskustvom u trajanju od minimalno 6 (šest) mjeseci, nakon sticanja potrebne stručne spreme.

Za radno mjesto pod 3)

a) VSS (VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ili drugog ciklusa stečeno po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje 240 ECTS bodova u istoj struci), sa završenim tehničkim fakultetom, Fakultetom za saobraćaj i komunikacije ili Fakultetom informacionih tehnologija i

b) bez radnog iskustva u trajanju do 12 (dvanaest) mjeseci ili sa radnim iskustvom u trajanju od minimalno 12 (dvanaest) mjeseci, nakon sticanja potrebne stručne spreme.

Za radno mjesto pod 4)

a) SSS (IV stepen stručne spreme) – sa završenom srednjom školom tehničkog smjera,

b) bez radnog iskustva u trajanju do 6 (šest) mjeseci ili sa radnim iskustvom u trajanju od 6 (šest) mjeseci, nakon sticanja potrebne stručne spreme i

c) Vozačka dozvola za „B“ kategoriju.

Za radno mjesto pod 5)

a) VSS (VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ili drugog ciklusa stečeno po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje 240 ECTS bodova u istoj struci), sa završenim Ekonomskim fakultetom

b) bez radnog iskustva u trajanju do 12 (dvanaest) mjeseci ili sa radnim iskustvom u trajanju od minimalno 12 (dvanaest) mjeseci, nakon sticanja potrebne stručne spreme.

III NAČIN PRIJAVE

(za sva radna mjesta):

Kandidat je dužan dostaviti svojeručno potpisanu prijavu, uz koju je poželjno dostaviti biografiju (CV) .

Uz prijavu se obavezno dostavlja original ili ovjerena kopija sljedećih dokaza:

Za radno mjesto pod 1)

– Diploma/diplome o posjedovanju tražene stručne spreme,

– Dodatak diplomi/diplomama (za kandidate koji su završili studij po Bolonjskom sistemu studiranja),

(Napomena: Kandidati koji su završili I ciklus studija u trajanju od 6 (šest) semestara po Bolonjskom sistemu studiranja i stekli 180 ECTS bodova, dužni su dostaviti diplome i dodatak diplomama I i II ciklusa studija u istoj struci.

Kandidati koji su u toku trajanja I ciklusa studija po Bolonjskom sistemu studiranja stekli 240 ECTS bodova, nisu dužni dostaviti diplomu i dodatak diplomi za II ciklus studija).

– Uvjerenje o državljanstvu (koje nije starije od 6 (šest) mjeseci).

– Uvjerenje nadležne porezne uprave ili uvjerenje nadležne institucije za penzijsko i invalidsko osiguranje sa pregledom historije osiguranja za osiguranika, koje obavezno treba da sadrži dešifraciju stručne spreme, kao i precizan period trajanja osiguranja u traženom stepenu stručne spreme, kao dokaz o posjedovanju radnog iskustva u trajanju propisanom oglasom. Ukoliko uvjerenje o osiguranju nadležne porezne uprave ne sadrži podatak o prestanku osiguranja, te nije moguće utvrditi ukupno trajanje radnog iskustva, kandidat je obavezan uz isto dostaviti i potvrdu nadležne porezne uprave da se još uvijek nalazi u radnom odnosu kod tog poslodavca na zahtijevanom stepenu stručne spreme (potvrda o statusu).

Za radno mjesto pod 2)

– Diploma o završenom školovanju, kao dokaz o posjedovanju tražene stručne spreme.

– Uvjerenje o državljanstvu (koje nije starije od 6 (šest) mjeseci).

Za radno mjesto pod 3) i 5)

– Diploma/diplome o posjedovanju tražene stručne spreme.

– Dodatak diplomi/diplomama (za kandidate koji su završili studij po Bolonjskom sistemu studiranja).

(Napomena: Kandidati koji su završili I ciklus studija u trajanju od 6 (šest) semestara po Bolonjskom sistemu studiranja i stekli 180 ECTS bodova, dužni su dostaviti diplome i dodatak diplomama I i II ciklusa studija u istoj struci.

Kandidati koji su u toku trajanja I ciklusa studija po Bolonjskom sistemu studiranja stekli 240 ECTS bodova, nisu dužni dostaviti diplomu i dodatak diplomi za II ciklus studija).

– Uvjerenje o državljanstvu (koje nije starije od 6 (šest) mjeseci).

Za radno mjesto pod 4)

– Diploma o završenom školovanju, kao dokaz o posjedovanju tražene stručne spreme.

– Uvjerenje o državljanstvu (koje nije starije od 6 (šest) mjeseci).

– Dokaz o posjedovanju vozačke dozvole „B“ kategorije.

NAPOMENA I:

U slučaju da, u toku postupka izbora kandidata za prijem u radni odnos, neki od kandidata ostvare jednak broj bodova, prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima u skladu sa Zakonom o pravima boraca i članovima njihovih porodica („Sl. novine FBiH“, br. 33/2004, 56/2005, 70/2007, 9/2027 i 29/2022) imat će kandidat kandidat koji ima svojstvo demobiliziranog branioca, člana porodice demobiliziranog branioca, djeteta šehida – poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida, ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja.

Prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima kandidat ostvaruje, samo ukoliko pored opštih i posebnih uslova javnog oglasa, ispunjava i sljedeće:

– da je nezaposleno lice i

– da je demobilizirani branilac ili član njegove porodice, ili da je dijete šehida – poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja.

Prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima kandidati dokazuju dostavljanjem sljedećih dokaza:

– Uvjerenje o statusu nezaposlenog lica izdato od nadležnog organa za vođenje evidencije o nezaposlenim licima, ne starije od 15 dana od dana izdavanja i

– Rješenje/uvjerenje nadležnog organa o priznavanju svojstva demobiliziranog branioca, člana porodice demobiliziranog branioca, svojstva djeteta šehida-poginulog branioca, umrlog ratnog vojnog invalida ili umrlog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja.

NAPOMENA II:

a) Svi traženi dokumenti moraju biti original ili ovjerena kopija.

b) Prijava kandidata koja ne bude svojeručno potpisana odbacit će se kao neuredna.

c) Prijava kandidata koja ne bude sadržavala sve dokaze zahtijevane javnim oglasom odbacit će se kao nepotpuna.

d) Neuredne, nepotpune i neblagovremene prijave odbacit će se zaključkom, te neće biti razmatrane.

f) Sa kandidatima za radna mjesta pod 1), 3) i 5) čije prijave budu blagovremene, uredne i potpune održat će se pismeni i usmeni ispit, dok Komisija za izbor kandidata za prijem u radni odnos može Planom rada predvidjeti održavanje i praktičnog ispita, o čemu će kandidati biti blagovremeno obaviješteni.

e) Sa kandidatima za radna mjesta pod 2) i 4), čija prijava bude blagovremena, uredna i potpuna održati će se usmeni ispit, dok Komisija za izbor kandidata za prijem u radni odnos može Planom rada predvidjeti održavanje pismenog i/ili praktičnog ispita, a o čemu će kandidati biti blagovremeno obaviješteni.

g) Kandidat se sa jednom prijavom može prijaviti samo na jedno radno mjesto.

h) Generalni direktor zadržava pravo da obavi razgovor sa kandidatima sa Liste uspješnih kandidata, a u svrhu upoznavanja kandidata i adekvatnijeg izbora novih radnika.

IV Rok za podnošenje prijava na ovaj javni oglas je do 24.07.2025. godine.

Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova traženih javnim oglasom, dostavljaju se u zatvorenoj koverti neposredno na protokol Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo ili putem pošte na adresu:

Dioničko društvo BH Telecom Sarajevo,

Direkcija Banja Luka

Sa naznakom ”Prijava na javni oglas za radno mjesto (navesti broj i naziv radnog mjesta)

– ne otvarati”

Ul. Kralja Alfonsa XIII, broj: 2. 78 000 Banja Luka

Dokumentacija priložena uz prijavu će se čuvati 1 (jednu) godinu nakon izvršenog izbora kandidata (u slučaju sudskog spora, dok traje spor), te istu kandidat može, uz prethodno podneseni zahtjev, preuzeti na protokolu Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo nakon okončanja javnog oglasa. Zahtjev za izuzimanje dokumentacije kandidat može podnijeti u roku od 1 (jedne) godine od dana izbora kandidata, putem protokola Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo na naprijed navedenoj adresi, nakon čega će dostavljena dokumentacija biti uništena.

Dioničko društvo BH Telecom Sarajevo će lične podatke kandidata dostavljene u prijavi i prijavnoj dokumentaciji obrađivati u svrhu provođenja postupka prijema novog radnika.

Upute za apliciranje na javne oglase u Dioničkom društvu BH Telecom Sarajevo možete naći na sljedećem linku: https://www.bhtelecom.ba/karijera/.