Stručnjaci za eCommerce i marketing na eComm MEET skupu u BH Telecom Showroomu
U BH Telecom Showroomu u Sarajevu 14. novembra održan je meetup „eComm MEET: Black Friday – Sales, Scale & Strategy“, koji je okupio brojne stručnjake iz oblasti eCommercea i digitalnog marketinga. Skup je organizovan u saradnji s Asocijacijom za internet trgovinu „eComm“ u BiH, uz podršku BH Telecoma kao domaćina.
Tokom trosatnog programa učesnici su imali priliku čuti konkretne primjere, strategije i savjete vezane za pripremu i skaliranje Black Friday kampanja, s posebnim naglaskom na podatke, tehnologiju i korisničko iskustvo.
Stručnjaci podijelili iskustva i najbolje prakse
Program je otvorio Edin Halilović iz agencije Lilium Digital predavanjem o strateškom vođenju kampanja koje donose mjerljive rezultate, uz naglasak na jasno definisane ciljeve, ponudu, ciljnu publiku i pravovremeno planiranje.
U nastavku je održana panel diskusija koju je moderirala Sedina Mehmedagić, direktorica Centra za politike i upravljanje. Na panelu su učestvovali Nermin Kuldija iz BH Telecoma, Sara Ćosić iz kompanije Direct Media United Solutions i Nadina Muminović iz dm drogerie markt Bosna i Hercegovina. Panel je bio fokusiran na data-driven marketing i pokazao je kako analiza korisničkog ponašanja, segmentacija publike i sistematsko testiranje pristupa mogu značajno unaprijediti rezultate kampanja.
Podrška BH Telecoma digitalnoj zajednici
BH Telecom je kao domaćin istakao važnost podrške razvoju domaćeg eCommerce ekosistema i digitalne ekonomije. Nermin Kuldija, šef Službe za web i društvene mreže BH Telecoma, naglasio je da uspješne kampanje ne nastaju slučajno, već su rezultat kvalitetnih podataka, jasne strategije i odgovarajuće primjene tehnologije, te da su ovakvi događaji važni za razmjenu iskustava i povezivanje stručnjaka iz različitih sektora.
Nakon panela uslijedio je tehnološki dio programa posvećen rješenjima za skaliranje online prodaje. U Tech Talk formatu Damir Badžić (IntegratingMe) i Nermin Catović (Shop Circle) predstavili su alate koji automatizuju procese, unapređuju korisničko iskustvo i osiguravaju stabilan rad eCommerce sistema u periodima pojačanog prometa.
Organizatori su se zahvalili svim učesnicima na interesovanju i najavili nova okupljanja posvećena unapređenju internet trgovine i digitalnog poslovanja.
BH Telecom. Moja priča



