OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM POZIVNOG POSTUPKA Broj nabavke: 05-3003/16

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI PUTEM POZIVNOG POSTUPKA Broj nabavke: 05-3003/16

Predmet nabavke: Usluge servisiranja i održavanja liftova u administrativno-poslovnim objektima BH Telecoma d.d.Sarajevo za područje Direkcije Tuzla u 2016. i 2017. godini.

 

I.              Komunikacija

Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima: 

Zehra Čorhodžić,tel: +387 256 175, e-mail adresa: zehra.corhodzic@bhtelecom.ba   ili

Amina Zekić,      tel: +387  256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba   

Fax: +387 33 256 171

Web stranica: www.bhtelecom.ba

 

Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.

 

 

II.            Dostavljanje ponuda

Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati sljedeće riječi:

“Ponuda za usluge servisiranja i održavanja liftova RDTuzla, broj 05-3003/16, ne otvaraj“

 

Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: BH Telecom d.d. Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo.

Ponude se trebaju dostaviti najkasnije:14.03.2016. godine do 14,00sati.

Ponude se otvaraju dana: 14.03.2016. u 14,30 sati, u prostorijama BH Telecoma ul. F.Lehar 7 ;Sarajevo. Svi dobavljači koji su na vrijeme dostavili ponude ili njihovi predstavnici imaju pravo prisustvovati postupku otvaranja ponuda.

 

Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.

 

III.           Izmjena ili povlačenje ponuda

Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati slijedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.

 

Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.

 

Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku nadmetanja.

 

IV.          Tenderska dokumentacija – (Tačka IV. primjenjiva u slučaju objave obavještenja)

 

Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati u prostorijama BH Telecoma, ul. Franca Lehara 7, Protokol, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje Tenderske dokumentacije, na memorandumu ponuđača,  sa navedenim punim nazivom, kontaktima (telefon/fax), adresom ponuđača i dostavljanje istog na faks broj: + 387 33 256 171. Ista se može poslati putem obične pošte zainteresovanim ponuđačima.

 

Bez navedenog pisanog zahjeva Tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta.  Ukoliko ponuđač želi da Tenderska dokumentacija na njegovu adresu bude poslana brzom poštom treba naglasiti u zahtjevu za preuzimanje iste, te će mu ista biti poslana o njegovom trošku.

BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.