Bonus Plus


BH Telecom program lojalnosti nudi brojne popuste i pogodnosti svojim korisnicima. Postanite Bonus plus član i počnite skupljati svoje bodove već danas!



O BH TELECOM PROGRAMU LOJALNOSTI


Koliko ste dugo već korisnik usluga BH Telecoma? Da li znate da na osnovu dužine trajanja vašeg pretplatničkog staža u BH Telecomu možete ostvariti brojne pogodnosti?

BH Telecom cijeni svoje korisnike i posjeduje veliku bazu podataka koja potvrđuje vašu lojalnost kroz aktivnosti u BH Telecomu: plaćanje računa, pretplatnički staž, kupovinu uređaja i dr.

Vaše zadovoljstvo i saradnja s nama su nam veoma značajne, i zato vas želimo nagraditi popustima i drugim pogodnostima, koje određujete upravo vi, uz redovno plaćanje računa koji vam omogućavaju da kroz vašu potrošnju ostvarite bonus bodove. Zato smo za sve vas koji ste sve ove godine korisnici naših usluga kreirali poseban program lojalnosti Bonus plus koji nagrađuje vaše kontinuirano korištenje BH Telecom usluga.

Mi ne zaboravljamo povjerenje...

 


KAKO SE UČLANITI U BONUS PLUS?


Da biste ostvarili pravo na priključenje programu lojalnosti potrebno je da imate:

Učlanjenje u Bonus plus je besplatno.

Ukoliko ste neregistrovani Ultra korisnik zahtjev možete preuzeti ovdje, te ga nakon popunjavanja predati na svim prodajnim mjestima. Ispunjavanjem registracijske forme i potvrdom vašeg identiteta na prodajnom mjestu BH Telecoma, ispunili ste uslove za pristup Bonus plus programu lojalnosti.


 


Ukoliko ste fizičko lice, nastanjeno u BiH i pretplatnik ste naših usluga ili Ultra korisnik učlanjenjem u Bonus plus ostvarujete pravo na dodjelu statusa u okviru programa lojalnosti na osnovu:

Ovaj status vam dalje omogućava skupljanje različitog broja bodova na osnovu mjesečnog računa ili Ultra dopune.

Kao Bonus Plus član možete imati jedan od slijedećih statusa:

START

SILVER

GOLD

PREMIUM

 

Ukoliko se odlučite postati član naše velike grupe korisnika koji uživaju u Bonus plus prednostima, bit će vam obezbijeđene različite pogodnosti.

Vaše je samo da koristite usluge, sabirate bodove koje dobijate na osnovu potrošnje, i koristite ih za ostvarivanje popusta i pogodnosti.

Uslove korištenja Bonus plus programa lojalnosti možete pogledati ovdje.


 


 

KAKO SE SKUPLJAJU BODOVI?


U okviru skupljanja bodova omogućeni su višenamjenski bodovi koje je moguće grupisati u sljedeće kategorije:

 

JEDNOKRATNI BODOVI

Prilikom učlanjenja u Bonus plus program lojalnosti, možete ostvariti pravo na dodjelu sljedećih, jednokratnih bodova:

DOBRODOŠLICA U PROGRAM LOJALNOSTI

20 BODOVA

DAVANJE SAGLASNOSTI NA PRIMANJE PORUKA MOBILNOG OGLAŠAVANJA

30 BODOVA

NAGRADA ZA KORISNIČKI STAŽ U BH TELECOMU DUŽI OD 10 GODINA

100 BODOVA

 

MJESEČNI BODOVI

Mjesečni bodovi su ujedno i osnovni princip skupljanja bodova u okviru kojeg se bodovi dodjeljuju na osnovu iznosa računa/ mjesečne dopune. Iznos dodijeljenih bodova ovisi o vašem statusu.

Za svaku utrošenu konvertibilnu marku ostvarujete protuvrijednost izraženu u bodovima:


START

1 KM

1 BOD

SILVER

1 KM

1,5 BOD

GOLD

1 KM

2 BODA

PREMIUM

1 KM

3 BODA


NAPOMENA:

Bodovi se ne mogu zamijeniti za novac.

Dodjela bodova se vrši po plaćenom računu, a koji je potrebno platiti do 10-tog sljedećeg mjeseca, u odnosu na mjesec u kojem je račun stigao. Ultra korisnicima će biti dodijeljeni bodovi nakon ispunjenja praga mjesečne dopune u iznosu od 7 KM i dodjeljuju se do 10-tog narednog mjeseca za tekući račun.

U dodjelu bodova za Ultra korisnike ne ulaze Ultra transferi i dopune sa pretplatničkih računa.

Prilikom dodjele statusa i bodova za korisnike paketa na pretplatu posmatraju se iznosi mjesečne fakture sa uključenom ratom za asembliranu uslugu i PDV-om.

Prilikom dodjele statusa i bodova za Ultra korisnike posmatraju se iznosi dopune sa uključenim PDV obračunom.

 

BODOVI NA OSNOVU AKTIVNOSTI KORISNIKA

Bodove dobijate i na osnovu vaših aktivnosti, i isti se dodjeljuju jednom u toku bonitetnog perioda, (izuzev bodova za redovno plaćanje računa koji se dodjeljuju na mjesečnom nivou), po sljedećim osnovama:

Prelazak sa prepaid na postpaid paket usluga u toku jednog bonitetnog perioda (primjenjuje se na postpaid bonus račun)*

100 BODOVA

Prenos usluge sa druge mreže u mrežu BH Telecoma (svaki priključak)

100 BODOVA

Prelazak sa postpaid paketa manje vrijednosti na paket veće vrijednosti

100 BODOVA

Učešće u anketama

10 BODOVA

Aktivacija eRačun usluge*

50 BODOVA

Davanje saglasnosti na primanje poruka mobilnog oglašavanja*

30 BODOVA

* jer se dodjeljuje samo jednom u toku bonitetnog perioda.

 

 

BONITETNI PERIOD

Bonitetni period za skupljanje bodova je od 01.01.2019.– 31.12.2019. godine. Po isteku definisanog perioda neiskorišteni prikupljeni bodovi i pogodnosti se poništavaju.


 

BONUS PLUS POGODNOSTI

 

POGODNOSTI ZA KORISNIKE PAKETA UZ PRETPLATU

Popusti VRSTA USLUGE BODOVI POTREBNI ZA KORIŠTENJE POGODNOSTI POPUSTA
Popust na asembliranu uslugu (primjenjiv na sve korisnike) Broj bodova Vrijednost (KM) Broj bodova Vrijednost (KM)
Bez PDV Sa PDV Bez PDV Sa PDV
167 4,28 5,01 1000 25,64 30
334 8,56 10,02 1167 29,92 35,01
500 12,82 15 1334 34,21 40,02
667 17,10 20,01 1500 38,46 45
834 21,38 25,02 1667 42,74 50,01
             
Popust na mjesečnu naknadu (primjenjiv na sve postpaid korisnike) 167 4,28 5,01 1000 25,64 30
334 8,56 10,02 1167 29,92 35,01
500 12,82 15 1334 34,21 40,02
667 17,10 20,01 1500 38,46 45
834 21,38 25,02 1667 42,74 50,01
Napomena: Popust na mjesečnu naknadu ne može biti veća od mjesečne naknade izabranog priključka.
Dokup dodatnih usluga Prepaid korisnici Opcija Broj bodova Cijena bez PDV Cijena sa PDV
Buy&Surf 1000 MB  sa trajanjem 24 h 50 1,28 1,50
Buy&Surf 1000 MB  sa trajanjem 7 dana 100 2,56 3,00
Tarifa sekunda 34 0,85 1,00
Instant Ultra Flat  sa trajanjem 24 h 67 1,71 2,00
Instant Ultra Flat sa trajanjem 7 dana 234 5,98 7,00
Korisnici hibridnih paketa Buy&Surf 1000 MB  sa trajanjem 24 h 50 1,28 1,50
Buy&Surf 1000 MB  sa trajanjem 7 dana 100 2,56 3,00
Postpaid korisnici TV komponenta Broj bodova Cijena bez PDV Cijena sa PDV
Moja web TV (postpaid princip) 39 1,00 1,17
Moja TV to Go – osnovni paket 214 5,49 6,42
Moja TV to Go – osnovni + sport paket 287 7,36 8,61
TV usluga na dodatnom TV-u 137 3,51 4,11
Moja TV Snimalica – paket 10 124 3,18 3,72
Moja TV Snimalica- paket 30 294 7,54 8,82
Moja TV Multiscreen 117 3,00 3,51
Paket 100 334 8,56 10,02
BH Mobile govorna komponenta Broj bodova Cijena bez PDV Cijena sa PDV
Moj mSurf 500MB 100 2,56 3,00
Moj mSurf 1GB 167 4,28 5,01
Instant internet 500MB 134 3,44 4,02
Instant Internet 1GB 200 5,13 6,00
L.net usluga Broj bodova Cijena bez PDV Cijena sa PDV
Paket 25 24 0,62 0,72
Paket 50 44 1,13 1,32
Paket 100 77 1,97 2,31

 

Ključne riječi za prepaid korisnike za kupovinu usluga

Usluga USSD kod Ključna riječ Servisni broj
1000MB 24sata - prepaid dokup za Program lojalnosti *110# 1001 0611162
1000MB 7dana - prepaid dokup za Program lojalnosti *110# 1007 0611162
Ultra Flat 24h - prepaid dokup za Program lojalnosti *110# UF1 0611162
Ultra Flat 7dana - prepaid dokup za Program lojalnosti *110# UF7 0611162
Tarifa sekunda - prepaid dokup za Program lojalnosti *110# SEK 0611162
1000MB 24sata -  dokup za Program lojalnosti - hibridi *110# 1001 0611162
1000MB 7dana - dokup za Program lojalnosti – hibridi *110# 1007 0611162

 

NAPOMENA:

Prikazane vrijednosti bodova su izražene sa uključenim PDV-om.

Na korisničkim računima vrijednost bodova se prikazuje bez PDV-a.


 

KAKO ISKORISTITI BODOVE?


Nagradne bodove je moguće razmijeniti za:

Način razmjene bodova je prikazan u sljedećoj tabeli:

POPUST NA KUPOVINU UREĐAJA

(primjenjiv za sve korisnike)

Ultra korisnik

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu

Preuzimanje kupona

Dostavljanje kupona na uvid prilikom kupovine uređaja

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu prilikom kupovine uređaja

POPUST NA MJESEČNU NAKNADU

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu ili pozivom Kontakt centra na broj 1444

DOKUP DODATNE USLUGE

(primjena za usluge koje korisnik koristi)

Ultra korisnik

Ukucavanje ključne riječi - iznos bodova koje korisnik želi iskoristiti

Korisnik aktivira željenu opciju dokupa

Kombinovani paketi

U slučaju aktivacije prepaid dokupa, primjena aktivacije važeće za prepaid korisnike

U slučaju aktivacije Postpaid tarifnih opcija ili dokupa, primjena aktivacije važeće za postpaid korisnike

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu ili pozivom Kontakt centra na broj 1444

 


 

PROVJERA STANJA BODOVA I BONUS PLUS RAČUNA

 

PROVJERA STANJA BODOVA

Provjeru stanja bodova možete izvršiti na sljedeći način:

*samo za korisnike paketa na pretplatu

 

PROVJERA STANJA BONUS PLUS RAČUNA

Ukoliko ste korisnik Ultra usluge, Student Plus paketa ili Moj Combo paketa, provjeru stanja iznosa na Bonus plus računu možete izvršiti na sljedeći način:


 

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku, postanite član Bonus plus programa lojalnosti i počnite skupljati svoje bodove već danas. Jer mi ne zaboravljamo i sigurno nagrađujemo vaše povjerenje!