Bonus Plus


BH Telecom program lojalnosti nudi brojne popuste i pogodnosti svojim korisnicima. Postanite Bonus plus član i počnite skupljati svoje bodove već danas!



O BH TELECOM PROGRAMU LOJALNOSTI


Koliko ste dugo već korisnik usluga BH Telecoma? Da li znate da na osnovu dužine trajanja vašeg pretplatničkog staža u BH Telecomu možete ostvariti brojne pogodnosti?

BH Telecom cijeni svoje korisnike i posjeduje veliku bazu podataka koja potvrđuje vašu lojalnost kroz aktivnosti u BH Telecomu: plaćanje računa, pretplatnički staž, kupovinu uređaja i dr.

Vaše zadovoljstvo i saradnja s nama su nam veoma značajne, i zato vas želimo nagraditi popustima i drugim pogodnostima, koje određujete upravo vi, kroz vašu potrošnju. Zato smo za sve vas koji ste sve ove godine korisnici naših usluga kreirali poseban program lojalnosti Bonus plus koji nagrađuje vaše kontinuirano korištenje BH Telecom usluga.

Mi ne zaboravljamo povjerenje...

 


KAKO SE UČLANITI U BONUS PLUS?


Da biste ostvarili pravo na priključenje programu lojalnosti potrebno je da imate:

Učlanjenje u Bonus plus je besplatno.

Ukoliko ste korisnik paketa na pretplatu ili registrovani Ultra korisnik, svoj zahtjev za članstvo u Bonus plus program možete popuniti i poslati online, nakon prijave na korisnički portal ovdje. Ispunjavanjem registracijske forme, ispunili ste uslove za pristup Bonus plus programu lojalnosti.

Ukoliko ste neregistrovani Ultra korisnik zahtjev možete preuzeti ovdje, te ga nakon popunjavanja predati na svim prodajnim mjestima. Ispunjavanjem registracijske forme i potvrdom vašeg identiteta na prodajnom mjestu BH Telecoma, ispunili ste uslove za pristup Bonus plus programu lojalnosti.


 


Ukoliko ste fizičko lice, nastanjeno u BiH i pretplatnik ste naših usluga ili Ultra korisnik učlanjenjem u Bonus plus ostvarujete pravo na dodjelu statusa u okviru programa lojalnosti na osnovu:

Ovaj status vam dalje omogućava skupljanje različitog broja bodova na osnovu mjesečnog računa ili Ultra dopune.

Kao Bonus Plus član možete imati jedan od slijedećih statusa:

START

SILVER

GOLD

PREMIUM

 

Ukoliko se odlučite postati član naše velike grupe korisnika koji uživaju u Bonus plus prednostima, bit će vam obezbijeđene različite pogodnosti.

Vaše je samo da koristite usluge, sabirate bodove koje dobijate na osnovu potrošnje, i koristite ih za ostvarivanje popusta i pogodnosti.

Uslove korištenja Bonus plus programa lojalnosti možete pogledati ovdje.


 


 

KAKO SE SKUPLJAJU BODOVI?


U okviru skupljanja bodova omogućeni su višenamjenski bodovi koje je moguće grupisati u sljedeće kategorije:

 

JEDNOKRATNI BODOVI

Prilikom učlanjenja u Bonus plus program lojalnosti, možete ostvariti pravo na dodjelu sljedećih, jednokratnih bodova:

DOBRODOŠLICA U PROGRAM LOJALNOSTI

20 BODOVA

SAGLASNOST ZA MOBILNO OGLAŠAVANJE

20 BODOVA

STAŽ DUŽI OD 10 GODINA

100 BODOVA

 

MJESEČNI BODOVI

Mjesečni bodovi su ujedno i osnovni princip skupljanja bodova u okviru kojeg se bodovi dodjeljuju na osnovu iznosa računa/ mjesečne dopune. Iznos dodijeljenih bodova ovisi o vašem statusu.

Za svaku utrošenu konvertibilnu marku ostvarujete protuvrijednost izraženu u bodovima:



NAPOMENA:

Bodovi se ne mogu zamijeniti za novac.

Dodjela bodova se vrši za svaki plaćen račun, svakog 10-tog u mjesecu. Ultra korisnicima će biti dodijeljeni bodovi nakon ispunjenja praga mjesečne dopune u iznosu od 7 KM.

U dodjelu bodova za Ultra korisnike ne ulaze Ultra transferi i dopune sa pretplatničkih računa.

Prilikom dodjele statusa i bodova za korisnike paketa na pretplatu posmatraju se iznosi mjesečne fakture sa uključenom ratom za asembliranu uslugu i PDV-om, bez RTV takse.

Prilikom dodjele statusa i bodova za Ultra korisnike posmatraju se iznosi dopune sa uključenim PDV obračunom.

 

BODOVI NA OSNOVU AKTIVNOSTI KORISNIKA

Bodove dobijate i na osnovu vaših aktivnosti, i isti se dodjeljuju jednom u toku bonitetnog perioda, (izuzev bodova za redovno plaćanje računa koji se dodjeljuju na mjesečnom nivou), po sljedećim osnovama:

Prelazak Ultra korisnika na pretplatu (dodjeljuje se na pretplatnički račun)

30 BODOVA

Prenos broja sa druge mreže u mrežu BH Telecoma

30 BODOVA

Redovno plaćanje računa*

5 BODOVA

Prelazak na paket veće vrijednosti*

5 BODOVA

Zaključenje ugovora sa obaveznim trajanjem 12 mjeseci *

5 BODOVA

Zaključenje ugovora sa obaveznim trajanjem 24 mjeseca*

10 BODOVA

* primjenjuje se samo za korisnike paketa uz pretplatu

NAPOMENA:

Prenos broja sa druge mreže podrazumijeva dodjelu bodova postojećim korisnicima BH Telecoma koji imaju određenu komponentu usluge kod drugih operatora i izvrše prenos iste u mrežu BH Telecoma.

Bodovi za pravovremeno plaćanje računa će biti dostavljeni korisniku ukoliko isti podmiri obaveze za fakturu u periodu od 25 dana.

 

POSEBNI BODOVI

Posebni bodovi podrazumijevaju dodjelu bodova za određene posebne prilike, dane, događaje (npr nagrađujemo Vas povodom rođendana sa 3 BODA)

 

BONITETNI PERIOD

Bonitetni period za skupljanje bodova je od 01.07.2017.– 31.12.2017. godine. Po isteku definisanog perioda neiskorišteni prikupljeni bodovi i pogodnosti se poništavaju.


 

BONUS PLUS POGODNOSTI

 

POGODNOSTI ZA KORISNIKE PAKETA UZ PRETPLATU

VRSTA USLUGE

VRIJEDNOST RAZMJENE BODOVA

POPUST NA KUPOVINU UREĐAJA

167 BODOVA 5 KM

334 BODA 10 KM

667 BODOVA 20 KM

1000 BODOVA 30 KM

1667 BODOVA 50 KM

POPUST NA MJESEČNU NAKNADU

167 BODOVA 5 KM

334 BODA 10 KM

667 BODOVA 20 KM

1000 BODOVA 30 KM

1667 BODOVA 50 KM

DOKUP MOJA TV DODATNIH USLUGA

39 BODOVA Moja web TV (postpaid princip)

214 BODOVA Moja TV to Go-osnovni paket

287 BODOVA Moja TV to Go-osnovni + sport paket

137 BODOVA Moja TV usluga na dodatnom TV prijemniku

124 BODA Moja TV Snimalica - paket 10

294 BODA Moja TV Snimalica - paket 30

117 BODOVA Moja TV Multiscreen

334 BODA Paket 100

DOKUP DODATNIH MOBILNIH USLUGA

100 BODOVA Moj mSURF 500 MB

167 BODOVA Moj mSURF 1 GB

134 BODA Instant internet 500 MB

200 BODOVA Instant internet 1 GB

195 BODOVA Dodatni paket 1 500 MB

312 BODOVA Dodatni paket 2 1 GB

DOKUP L.NET PAKETA ZA GOVORNI SAOBRAĆAJ

24 BODA Paket 25

44 BODA Paket 50

77 BODOVA Paket 100

 

POGODNOSTI ZA ULTRA KORISNIKE

VRSTA USLUGE

VRIJEDNOST RAZMJENE BODOVA

POPUST NA KUPOVINU UREĐAJA

167 BODOVA 5 KM

334 BODA 10 KM

667 BODOVA 20 KM

1000 BODOVA 30 KM

1667 BODOVA 50 KM

DOKUP ULTRA OPCIJA/TARIFA

27 BODOVA Instant Buy&Surf 50 + 50 MB 24h

34 BODA Instant Buy&Surf 1h

50 BODOVA Instant Buy&Surf 1000 MB 24h

100 BODOVA Instant Buy&Surf 1000 MB 7 dana

34 BODA Tarifa sekunda

34 BODA Degresvna tarifa

67 BODOVA Instant Ultra Flat 24h

100 BODOVA Instant Buy&Surf 1000 MB 7dana

234 BODA Instant Ultra Flat 7 dana

334 BODA Mjesečna tarifa LAGANO

334 BODA Mjesečna opcija SURFER

500 BODOVA Mjesečna opcija SURFER pro

667 BODOVA Mjesečna tarifa OPUŠTENO

834 BODA Mjesečna tarifa PAMETNO

1000 BODOVA Mjesečna tarifa BEZ BRIGE

 

POGODNOSTI ZA KORISNIKE KOMBINOVANIH PAKETA

VRSTA USLUGE

VRIJEDNOST RAZMJENE BODOVA

POPUST NA KUPOVINU UREĐAJA

167 BODOVA 5 KM

333 BODA 10 KM

667 BODOVA 20 KM

1000 BODOVA 30 KM

1667 BODOVA 50 KM

POPUST NA DOKUP DODATNIH USLUGA

27 BODOVA Instant Buy&Surf 100 MB 24h

34 BODA Instant Buy&Surf 1h

50 BODOVA Instant Buy&Surf 1000 MB 24hB

100 BODOVA Instant Buy&Surf 1000 MB 7 dana

134 BODA Instant internet 500 MB

200 BODOVA Instant internet 1 GB


 

KAKO ISKORISTITI BODOVE?


Nagradne bodove je moguće razmijeniti za:

Način razmjene bodova je prikazan u sljedećoj tabeli:

POPUST NA KUPOVINU UREĐAJA

(primjenjiv za sve korisnike)

Ultra korisnik

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu

Preuzimanje kupona

Dostavljanje kupona na uvid prilikom kupovine uređaja

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu prilikom kupovine uređaja

POPUST NA MJESEČNU NAKNADU

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu ili pozivom Kontakt centra na broj 1444

DOKUP DODATNE USLUGE

(primjena za usluge koje korisnik koristi)

Ultra korisnik

Pokretanje zahtjeva slanjem SMS poruke na broj 061 11 62

Ukucavanje ključne riječi - iznos bodova koje korisnik želi iskoristiti

Iznos se prebacuje na Bonus plus račun

Korisnik aktivira željenu opciju dokupa

Kombinovani paketi

U slučaju aktivacije prepaid dokupa, primjena aktivacije važeće za prepaid korisnike

U slučaju aktivacije Postpaid tarifnih opcija ili dokupa, primjena aktivacije važeće za postpaid korisnike

Korisnik pretplate

Podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu ili pozivom Kontakt centra na broj 1444

 


 

PROVJERA STANJA BODOVA i BONUS PLUS RAČUNA

 

PROVJERA STANJA BODOVA

Provjeru stanja bodova možete izvršiti na sljedeći način:

*samo za korisnike paketa na pretplatu

 

PROVJERA STANJA BONUS PLUS RAČUNA

Ukoliko ste korisnik Ultra usluge, Student Plus paketa ili Moj Combo paketa, provjeru stanja iznosa na Bonus plus računu možete izvršiti na sljedeći način:


 

Iskoristite ovu jedinstvenu priliku, postanite član Bonus plus programa lojalnosti i počnite skupljati svoje bodove već danas. Jer mi ne zaboravljamo i sigurno nagrađujemo vaše povjerenje!