OBAVJEŠTENJE O NABAVCI TOALETNOG PAPIRA, SAPUNA ZA RUKE I SREDSTAVA ZA ODRŽAVANJE HIGIJENE U OBJEKTIMA BH TELECOMA D.D. SARAJEVO
Broj nabavke: 03-97856/25
Vrsta postupka: Javno nadmetanje
Nabavka je podijeljena na 18 lotova, prema odgovarajućim regijama.
Ponude se mogu dostaviti za jedan, više ili sve lotove.
1. Komunikacija
Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime BH Telecoma sa dobavljačima:
Amina Zekić tel: +387 33 256 178, e-mail adresa: amina.zekic@bhtelecom.ba ili
Mizafer Kapetan tel: +387 33 256 175, e-mail adresa: muzafer.kapetan@bhtelecom.ba
Web stranica: www.bhtelecom.ba
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između BH Telecoma i dobavljača vodi se putem navedenih sredstava komunikacije.
Javno nadmetanje sa ovlaštenim predstavnicima ponuđača čije su ponude ocjene prihvatljivim u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije biće održano na adresi navedenoj u posebno dostavljenom pozivu za javno nadmetanje. Trajanje nadmetanja biće određeno pozivom za javno nadmetanje i biće vremenski ograničeno.
Tok postupka javnog nadmetanja je detaljno opisan u Tenderskoj dokumentaciji.
2. Dostavljanje ponuda
Dobavljač će ponudu dostaviti u originalu koja treba biti sa pečatom i potpisom a dostavlja se na sljedeći način:
Ponuda sa pečatom i potpisom se mora dostaviti u jednoj koverti sa naznakom “Ponuda za higijenski materijal, za LOT/ove broj________, broj: 03-97856/25 – NE OTVARAJ“.
Unutar iste se nalaze dvije neprovidne koverte koje sadrže:
Koverta br. 1: Dokumentaciju propisanu Tenderskom dokumentacijom,
Koverta br. 2: Cijenu ponude i garanciju za ozbiljnost ponude, ukoliko je ista tražena Tenderskom dokumentacijom
Ponude se trebaju dostaviti na sljedeću adresu:
BH Telecom d.d. Sarajevo
Ul. Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Ponude se trebaju dostaviti najkasnije: 8.12.2025. godine do 10:00 sati.
Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene ponuđaču neotvorene.
Zaštita ličnih podataka (informativna napomena)
Lični podaci dostavljeni u ponudi ponuđača će se koristiti isključivo u svrhu procjene tehničke i stručne sposobnosti ponuđača u postupku nabavke. Pristup ovim ličnim podacima imat će isključivo ovlašteni radnici BH Telecoma koji učestvuju u provođenju postupka nabavke. BH Telecom će sa dostavljenim podacima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka, te ih čuvati najduže pet godina od dana zaključenja ugovora (opšti zastarni rok) ili, u slučaju spora, do njegovog pravosnažnog okončanja.
Napomena: Ova odredba ne stvara dodatne obaveze za ponuđača, već služi kao informacija o načinu rukovanja ličnim podacima od strane BH Telecoma.
3. Izmjena ili povlačenje ponuda
Dobavljači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. BH Telecom mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava dobavljača treba pisati sljedeće: “IZMJENA PONUDE” ili “POVLAČENJE PONUDE”.
Dobavljači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu u skladu sa ovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive.
Dobavljači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. BH Telecom ne snosi nikakve troškove dobavljača u postupku javnog nadmetanja.
4. Tenderska dokumentacija
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od 17,00 KM za domaće ili 9,00 EUR. Zainteresirani dobavljači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju isključivo na Protokolu BH Telecoma, prije nego što je otkupe.
Tenderska dokumentacije se dostavlja putem emaila isključivo u PDF formatu/ skenirana i to na pisani zahtjev ponuđača uz navođenje broja nabavke, uz obavezu ponuđača da u istom navede email adresu na koju će se dostaviti Tenderska dokumentacija i mogući odgovori na upite ponuđača/ izmjene tenderske dokumentacije i ostale informacije potrebne za sačinjavanje ponude a koje se smatraju sastavnim dijelom Tenderske dokumentacije.
Ponuđač odgovara za ispravnost svoje email adrese.
Tenderska dokumentacija umjesto dostavljanja emailom se može preuzeti svakim radnim danom od 8.00-16:00 sati na Protokolu BH Telecoma d.d. Sarajevo, ul. Franca Lehara 7, Sarajevo, uz obavezno prilaganje pisanog zahtjeva za preuzimanje tenderske dokumentacije broj: 03-97856/25, sa tačnom adresom i kontakt-telefonom ponuđača i dostavljanje istog na e-mail kontakt osobe/osoba iz ovog obavještenja i ista se na traženje može poslati putem obične pošte zainteresovanim dobavljačima. Bez navedenog pisanog zahtjeva tenderska dokumentacije ne može biti preuzeta.
Naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije iznosi: 17,00 KM za domaće ili 9,00 EUR za ino-ponuđače.
Transakcijski račun za uplatu za domaće ponuđače: 1610 0000 3095 0092 kod Raiffeisen bank d.d. Bosna i Hercegovina (na nalogu za uplatu je potrebno navesti ID i PDV broj ponuđača).
BH Telecom ne snosi odgovornost za zakašnjelu isporuku niti nepristizanje Tenderske dokumentacije.