Aplikacije


Mobilne aplikacije

Web aplikacije

Play Store

Hit Zona



Mobilne aplikacije



STANJE RAČUNA

Stanje računa je usluga/aplikacija namijenjena korisnicima naše mobilne mreže, koja pored trenutne provjere potrošnje, omogućava i detaljan pregled prošlomjesečnog i tekućeg računa.

Aplikacija omogućava sljedeće funkcionalnosti:

  • Za POSTPAID korisnike: pregled trenutnog stanja na računu, pregled prošlomjesečnog stanja na računu, informacije o korištenom paketu te postavljanje widget-a (internet ili telefonski saobraćaj).

  • Za PREPAID korisnike: pregled stanja na računu, informacije o korištenom paketu i widget (iznos kredita).

Korištenje usluge je moguće putem WiFi konekcije (uz prijavu korisnika) kao i putem mobilnog interneta (3G). Mobilni internet saobraćaj ostvaren iz BH Mobile mreže tokom korištenja usluge se ne naplaćuje.

Napomena: Prikazano stanje računa je obračunato bez PDV-a, informativnog je karaktera i ne može biti predmet za žalbu.

Aplikaciju možete preuzeti na:


WEB SMS

Aplikacija omogućava svim našim registrovanim mobilnim i xDSL korisnicima brzo kreiranje i slanje SMS poruka prema svim mrežama unutar BiH.

Omogućeno je slanje 5 besplatnih poruka dnevno.

Za rad aplikacije neophodan je pristup internetu (WiFi ili 3G). Svi korisnici koji pristupaju putem 3G mreže su automatski prijavljeni sa svojim brojem mobilnog telefona, dok je putem WiFi mreže potrebna ručna prijava.

Korisnici koji prvi put pristupaju usluzi WEB SMS putem Android aplikacije, a da prehodno nisu izvršili registraciju na BH Mobile portal, potrebno je da istu izvrše upisom svog mobilnog broja, nakon čega će sistem putem SMS poruke dostaviti šifru za pristup.

Napomena: SMS poruke nije moguće slati prema mrežama izvan BIH, kao ni prema brojevima Premium SMS usluge. Nakon potrošenih 5 besplatnih poruka, slanje svake naredne poruke se tarifira prema važećem Cjenovniku.

Aplikaciju možete preuzeti na:


mParking

mParking aplikacija vam omogućava brzo i jednostavno plaćanje parkinga.

Aplikaciju možete koristiti na području Sarajeva, Bihaća, Cazina, Bijeljine, Prnjavora, Laktaša, Brčkog i Banja Luke.

Prilikom prvog pokretanja, aplikacija zahtjeva unos naziva i broja tablica vašeg automobila. Moguć je unos većeg broja automobila.

Nakon odabira automobila, potrebno je da izaberete grad te zonu za koju želite da platite parking, potvrdite plaćanje i to je to, parking mjesto je vaše!

Potvrdu o plaćenom parkingu ćete dobiti kao obavijest kroz aplikaciju, te u vidu SMS poruke.

Detaljno uputstvo za upotrebu možete pronaći ovdje.

Aplikaciju možete preuzeti na:


sos4me

Ukoliko trebate obaviti neodložan poziv, poslati SMS ili uspostaviti poziv na račun drugog korisnika naše mobilne mreže, a nemate dovoljan iznos kredita i niste u mogućnosti na redovan način dopuniti svoj ULTRA račun, aplikacija SOS4me je odlično rješenje.

Aplikacija se sastoji iz dvije usluge:

  • SOS kredit je usluga koja omogućava Ultra korisnicima ulazak u negativni saldo do iznosa - 2 KM. Aktivacijom usluge na vašem Ultra računu je automatski raspoloživ kredit u iznosu 2KM, a povrat SOS bonus iznosa se vrši automatski prilikom sljedeće nadopune Ultra kredita.

  • pay4me je usluga koja omogućava Ultra korisnicima da iniciraju poziv na račun drugog pretplatnika naše mobilne mreže, ukoliko druga strana želi da prihvati te troškove.

Aplikaciju možete preuzeti na:


mCommerce

Aplikacija mCommerce omogućava elektronsku nadopunu Ultra kredita.

Moguća su dva načina dopune:

  • Ultra transfer - prenos dijela Ultra kredita s jednog Ultra broja na drugi

  • No Cash Ultra - dopuna Ultra kredita sa pretplatničkog BH Mobile broja

Maksimalni i pojedinačni i mjesečni iznos za prenos sredstava je do 30 KM.

mCommerce usluga se dodjeljuje besplatno svim korisnicima i pretplatnicima naše mobilne mreže. Poslovni korisnici mogu na zahtjev besplatno zabraniti korištenje usluge. Otkazivanje korištenja usluge za pravna lica može se učiniti na našim prodajnim mjestima ili slanjem faksa na broj pripadajuće regionalne direkcije BH Telecoma.

Aplikaciju možete preuzeti na:


moj vodič

Aplikacija Moj Vodič dostupna je svim korisnicima mobilne mreže BH Telecoma.

  • pregled stanja računa
  • aktivacija akcijskih ponuda
  • dokupi (internet saobraćaj, stanje dokupljenih opcija, Travel paketi, stanje Travel paketa)
  • pay4me
  • produženje roka kredita
  • Aplikaciju pokrećete pozivom koda *110#, nakon čega pristupate personaliziranom vodiču kreiranom u skladu sa omogućenim uslugama za vaš tarifni model.

    Video uputstvo za korištenje aplikacije Moj Vodič možete pogledati ovdje.


    Moja TV

    Aplikacija koja vam omogućava da pratite TV i radio programe, te gledate filmove iz moja TV Videoteke na vašem računaru, tabletu ili smart telefonu, gdje god da ste u BiH.

    Da bi ste koristili Moja TV aplikaciju neophodno je da:

    • preuzmete i instalirate Moja TV aplikaciju
    • koristite moja TV uslugu (privatni korisnik)
    • izvršite aktivaciju Moja TV Multiscreen usluge na vašem Moja TV prijemniku
    • imate funkcionalni pristup internetu, bilo kojeg pružatelja usluga u BiH
    • nalazite se u BiH

    Moja TV aplikacija vam omogućava i korištenje dodatnih pogodnosti (elektronski programski vodič - EPG, TimeShift i Snimalica, Videoteka, daljinski upravljač, Fling to TV)

    Napomena:

    Servis ne radi na modificiranim uređajima (na kojima je omogućen root access uređaju).
    Korištenje aplikacije preko mobilnog interneta može generisati dodatne troškove.
    Uslugu preko jednog moja TV profila je moguće aktivirati na tri uređaja istovremeno.

    Aplikaciju možete preuzeti na:


    MojaTV to Go

    MojaTV To Go je aplikacija koja korisnicima naše mobilne mreže omogućava praćenje u realnom vremenu:

    • programskih sadržaja TV stanica
    • sadržaja reprodukovanog sa panoramskih kamera BH Telecoma na Android Smartphone ili Tablet uređajima

    Moja TV aplikacija vam omogućava i korištenje besplatnih dodatnih pogodnosti (EPG - elektronski programski vodič i Podsjetnik - alarm putem mobilne aplikacije koji najavljuje početak određenog TV sadržaja)

    Naknada za korištenje usluge (na mjesečnom ili na dnevnom nivou) se naplaćuje po priključku/broju na kojem je usluga aktivirana.

    Korištenje usluge je moguće putem WiFi konekcije (uz prijavu korisnika) kao i putem mobilnog interneta (3G). Mobilni internet saobraćaj ostvaren iz BH Mobile mreže tokom korištenja usluge se ne naplaćuje.

    Za pregled video sadržaja moguće je koristiti interni video player u aplikaciji, kao i externi player instaliran na mobilnom uređaju.

    Više informacija o usluzi MojaTV To Go pročitajte ovdje.

    Aplikaciju možete preuzeti na:


    Moja Web TV

    Moja Web TV je aplikacija koja vam omogućava da omiljene sadržaje, TV i radio kanale pratite putem interneta.

    Moja Web TV vam nudi:

    • gledanje živih TV programskih sadržaja velikog broja BH TV stanica
    • slušanje velikog broja BH radio programa
    • korištenje dodatne usluge EPG / elektronski programski vodič - informacije o nazivima TV emisija i vremenu emitovanja
    • korištenje dodatne usluge TimeShift - mogućnost gledanja TV programa emitovanog u proteklom vremenskom periodu

    Aktivacija usluge je besplatna i možete je izvršiti nakon logovanja na vaš internet korisnički račun. Aktivaciju usluge možete izvršiti i pozivom na Kontakt centar za podršku korisnicima ili direktno na prodajnim mjestima BH Telecoma.

    Moja Web TV je moguće koristiti u slučaju pristupa internetu putem fiksne mreže BH Telecoma.

    Aplikaciju možete preuzeti na:


    Web aplikacije



    Ukoliko ste korisnik naših usluga, PORTAL APLIKACIJE su vam dostupne nakon logovanja na BH Telecom portal sa vašim korisničkim podacima, te nude mnoge dodatne mogućnosti i štede vaše vrijeme.

    WEB2SMS
    Omogućava svim registrovanim  korisnicima BH Telecom portala brzo kreiranje i slanje SMS poruka Omogućeno je slanje 5 besplatnih poruka dnevno. Neiskorištene poruke ne mogu se prenositi na sljedeći dan, a svaka sljedeća poruka se naplaćuje po Cjenovniku.
    Trenutno moguće slanje poruka prema 

    pozivni-387:  BH Mobile (60), BH Mobile (61), BH Mobile (62), Eronet (63), M-tel (65), M-tel (66), BH Line (33), BH Line (35), BH Line (32), BH Line (36), BH Line (30), BH Line (37), BH Line (38), BH Line (49) ;
    pozivni-43 : T-Mobile (676),Mobilkom (664);
    pozivni-49 : Vodafone (172),Vodafone (173), Vodafone (174) ,  Vodafone (162)  Vodafone (1520) );
    pozivni-39 : TIM (363), TIM (330), TIM (333), TIM (334), TIM (335), TIM (336), TIM (337), TIM (338), TIM (339), TIM (360) ,TIM (368), Wind (320), Wind (323), Wind (327), Wind (328) ,Wind (329) ,Wind (380), Wind (388), Wind (389), Vodafone (343), Vodafone (346), Vodafone (347), Vodafone (348), Vodafone (349), Vodafone (340) ;
    pozivni-31 : Vodafone (611), Vodafone (615) ,  Vodafone (621), Vodafone (625), Vodafone (627), Vodafone (629), Vodafone (650), Vodafone (646) ,  Vodafone (652), Vodafone (654), Vodafone (655), T-Mobile (624), T-Mobile (614), T-Mobile (641), T-Mobile (642), T-Mobile (643), KPN Mob. (610) KPN Mob. (612), KPN Mob. (613), KPN Mob. (620), KPN Mob. (622), KPN Mob. (623), KPN Mob. (630), KPN Mob. (651), KPN Mob. (653) ;
    pozivni-90 : Turkcell (532), Turkcell (533), Turkcell (535), Turkcell (536), Turkcell (537) ,Turkcell (538) ;
    pozivni-34 : Vodafone (607), Vodafone (670), Vodafone (610), Vodafone (617), Vodafone (600), Vodafone (666), Vodafone (667), Vodafone (677) ,  Vodafone (627), Vodafone (678), Vodafone (687), Vodafone (637), Vodafone (647), Vodafone (661), Vodafone (662), Vodafone (697) ;
    pozivni-351 : Vodafone (91) ;
    pozivni-33 : Orange (607), Orange (608), Orange (630), Orange (631), Orange (632), Orange (633) ,Orange (670),Orange (671), Orange (672), Orange (673) ,  Orange (674), Orange (675), Orange (676), Orange (677), Orange (678), Orange (679), Orange (680), Orange (681), Orange (682), Orange (683), Orange (684), Orange (685), Orange (686), Orange (687) ,  Orange (688), Orange (689) ,Bouygues (660), Bouygues (661), Bouygues (662), Bouygues (663), Bouygues (664), Bouygues (665), Bouygues (666), Bouygues (667), Bouygues (668), Bouygues (698), Bouygues (699)

    Stanje računa
    Omogućava uvid u vaš korisnički račun za neki od proteklih mjeseci. Prikaz računa je u pdf formatu, te račun možete odštampati i koristiti prilikom plaćanja.

    Pregled dugovanja
    Pruža uvid u vaše eventualne neizmirene obaveze po ispostavljenim fakturama, a za korištenje usluga BH Telecoma.

    Sugestije/reklamacije
    Sugestije i reklamacije služe za  pozitivne ili negativne komentare vezane za naš način poslovanja ili za kvalitet pružanja usluga. Na ovaj način možete podnijeti reklamaciju na račun, žalbu na kvalitet usluga, prijaviti zloupotrebu ili prekid telekomunikacijskog saobraćaja, ali isto tako i pohvaliti naš rad.

    Elektronski račun
    Usluga omogućava dostavu mjesečnog računa isključivo na vašu elektronsku adresu.

    Pregled korištenja/poziva
    Pregled korištenja daje uvid u listing konekcija koje su ostvarene na postojećem xDSL računu ili listing poziva sa mobilnog ili fiksnog broja koji koristite.

    Promjena passworda (lozinke)
    Daje mogućnost promjene trenutnog passworda (lozinke) na vašem internet računu.

    MojaWebTV aktivacija /Deaktivacija 
    Pruža mogućnost aktivacije ili deaktivacije  MojaWeb Tv usluge.

    Promjena paketa
    Daje mogućnost prelaska sa jednog na drugi xDSL paket.

    Hosting aktivacija
    Ukoliko ste korisnik paketa netFlat (osim netFlat5 paketa), Business ili WLAN Host imate mogućnost da aktivirate Hosting uslugu izborom „Hosting aktivacije“

    Email Hosting Control Panel
    Aplikacija služi za kreiranje dodatnih email računa na zakupljenom hostingu, te za administraciju postojeće lozinke.

    Webmail
    Aplikacija za pristup i korištenje vašeg e-maila.

    BH Line BOX
    Aplikacija daje mogućnost slanja poruka sa portala, sa fiksnog broja na kojem  je prijavljen BH Line korisnički račun. Omogućeno je slanje 5 besplatnih poruka dnevno. Neiskorištene poruke ne mogu se prenositi na sljedeći dan, a svaka sljedeća poruka se naplaćuje po Cjenovniku.

    Moja sekretarica SMS notifikacija
    Omogućava aktivaciju primanja obavijesti putem SMS i e-mail poruka.

    Moja sekretarica
    Pruža mogućnost preslušavanja glasovnih poruka sa vašeg fiksnog telefona online.

    Promjena PIN-a
    Aplikacija koja korisnicima moja TV usluge pruža mogućnost promjene korisničke lozinke (PIN-a) za IPTV uslugu.

    Webmail postavke
    Omogućava podešavanje osobnih podataka (ime i prezime) na Webmailu.

    EPG
    Aplikacija koja korisnicima moja TV usluge pruža mogućnost pregleda rasporeda TV programa.