Dodatni servis u slučaju oštećenja za Samsung S8 i Samsung S8+

Pružamo prvu pomoć vašem pametnom telefonu kada mu je to potrebno!

Registracijom nakon kupovine uređaja Samsung Galaxy S8|S8+ u BH Telecomu ili kod ovlaštenog Samsung prodavača, pored dobijene garancije, dobijate pravo na dodatnu uslugu popravke u slučaju loma ekrana, uz plaćanje niže fiksne naknade od 193,60 KM.

Nakon kupovine vašeg uređaja sačuvajte račun, registrujte se na linku i unošenjem IMEI koda i datuma kupovine na računu stičete pravo na zamjenu ekrana u slučaju nezgode. Registraciju je potrebno uraditi u roku od 7 dana od datuma kupovine uređaja.

Registraciju možete izvršiti klikom ovdje

Servis za oštećenje ekrana je validan samo uz priloženu polisu osiguranja (koju ćete dobiti registracijom na navedeni link), popunjen, ovjeren i potpisan garantni list i uz priložen račun. 

Dodatni servis je moguće iskoristiti u slučaju:

  • Fizičkih oštećenja uređaja  
  • Oštećenja uređaja nastalih udarcem ili djelovanjem spoljne sile.

 

 

14.07.2017