Premium usluga za Huawei P20 Pro DS i P20 uređaje

Novi Huawei uređaji P20 Pro DS i P20 koje možete pronaći u ponudi BH Telecoma, od sada imaju specijalni oblik garancije pod nazivom „Huawei Premium usluga“.

 Premium usluga podrazumijeva:

 

  • 3 mjeseca garancije na ekran (dobijate jednu besplatnu zamjenu ekrana ukoliko dođe do slučajnog oštećenja ekrana u periodu od 3 mjeseca od datuma kupovine uređaja) .
  •  D2D usluga za preuzimanje i vraćanje uređaja sa servisiranja  (imate mogućnost da iskoristite besplatnu uslugu preuzimanja i vraćanja uređaja sa servisiranja u slučaju potrebe za popravkom). 

Da biste koristili Huawei Premium uslugu potrebno je :

1. Da izvršite registraciju premium usluge putem  HiCare aplikacije koja je instalirana na uređaju ili putem Huawei zvanične internet stranice u roku od mjesec dana od kupovine uređaja,

2. Sačuvate važeći dokaz o kupovini uređaja koji označava datum kupovine, koji je potrebno dostaviti prilikom korištenja premium usluge.

Huawei P20 i P20 Pro možete kupiti na najbližem prodajnom mjestu BH Telecoma na 12 ili 24 mjesečne rate (dostupnost uređaja na nekom prodajnom mjestu zavisi od trenutnih zaliha na tom prodajnom mjestu).

Detaljne cijene i karakteristike uređaja možete pogledati ovdje.

23.04.2018