AKCIJA PODRŠKE BH TELECOMA

U OKOLNOSTIMA PRIRODNE NESREĆE UZROKOVANE POJAVOM KORONA VIRUSA U BIH



Svjesni značajne uloge i odgovornosti telekomunikacijskih operatora u okolnostima prirodne nesreće uzrokovane pojavom korona virusa u BiH, želimo vas informisati da svakodnevno ulažemo mnogo rada i truda kako bi telekomunikacijska mreža u BiH radila bez ikakvih smetnji i poteškoća.

Smatramo jako važnim pružiti svim našim korisnicima nesmetan rad usluga i servisa neophodnih za život i rad u novonastalim okolnostima.

Želimo da u svakom trenutku imate dostupne sve aktuelne, važne informacije, kao i da imate vezu sa svojim najmilijim, bilo gdje u svijetu da se nalaze.

Nastojimo aktivno sudjelovati u prevazilaženju problema koje je pojava korona virusa prouzrokovala našem društvu.

Želimo vam olakšati period izolacije, pa smo omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, a do 30. aprila svim mobilnim korisnicima BH Telecoma bilo gdje u BiH da se nalaze besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.

I to nije sve!

Nastavićemo pružati podršku i pomoć našim korisnicima i bh. građanima. Trudit ćemo se da damo sve od sebe kako bi vam život u ovim okolnostima učinili lakšim.

Uz vas i za vas,

BH Telecom

 



DIGITALNI ŠALTER

 

Prilagodili smo naš rad i stojimo Vam na raspolaganju online za sve zahtjeve i upite.

Putem web forme Digitalni šalter svi privatni korisnici mogu podnijeti zahtjev za aktivaciju usluge ili promjenu statusa postojećih usluga koje koriste.

Vaš zahtjev možete podnijeti ovdje.

 



DIGITALNI ASISTENT

 

Stojimo na raspolaganju svim kompanijama koje u ovim prilikama imaju potrebu za izmijenjenim uslovima rada.

Svoje zahtjeve za aktivaciju novih usluga ili izmjene postojećih, možete podnijeti putem web forme Digitalni asistent ovdje.

Naši menadžeri za poslovne korisnike će vas kontaktirati po prijemu zahtjeva.

 



JAVNI POZIV BH TELECOMA ŠKOLAMA

 

Kako bi u ovoj kriznoj situaciji obezbijedili neprekidno odvijanje online nastave, BH Telecom poziva predstavnike osnovnih i srednjih škola da dostave podatke o učenicima koji trenutno nemaju omogućen pristup internetu, da bi u skladu sa svojim tehničkim mogućnostima i mrežnim kapacitetima omogućio pristup online nastavi što većem broju učenika.

Podaci koji trebaju biti dostavljeni BH Telecomu su:

  • naziv i adresa škole, broj telefona škole i e-mail adresa škole za kontakt,
  • spisak sa imenima i prezimenima učenika koji nemaju internet, njihove adrese stanovanja i telefone učenika/roditelja za kontakt.

E-mail adresa na koju predstavnici škola BH Telecomu dostavljaju navedene podatke, kao i eventualne upite je pomocskolama@bhtelecom.ba

Ovo je još jedna akcija kojom BH Telecom želi pružiti podršku školama i građanima kako bi im život u ovim okolnostima učinio lakšim. Pristup i korištenje interneta koji bude omogućen djeci kao rezultat ovog javnog poziva biće besplatan dok traje situacija izazvana korona virusom.

 



BH TELECOM ODRŽAVA STABILNOST FUNKCIONISANJA SVIH SISTEMA

 

Sistemi BH Telecoma stabilno funkcioniraju, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima

BH Telecom je stavio dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.

Takođe  smo omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, a do 30. aprila svi mobilni korisnici BH Telecoma bilo gdje da se nalaze u BiH mogu besplatno pratiti sve važne TV i radio vijesti na mobitelu. 

Ukoliko imate potrebu za otklanjanje smetnji i imate pitanja, na raspolaganju smo vam  24 sata dnevno, putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: poslovna.podrska@bhtelecom.ba

Naši kontinuirani radovi na pružanju podrške i pomoći korisnicima i sugrađanima nastaviće se i dalje.

 



BH TELECOM DONIRA MILION KM ZA NABAVKU RESPIRATORA I DRUGE MEDICINSKE OPREME

 

Odlukom Nadzornog odbora BH Telecoma d.d. Sarajevo, na inicijativu Uprave BH Telecoma ovogodišnja sredstva donacija u iznosu od 1 milion KM će zbog trenutne epidemiološke situacije u BiH biti usmjerena za hitnu nabavku respiratora i drugemedicinske opreme kliničkim centrima, kantonalnim i općim bolnicama.

U trenucima širenja zaraze koronavirusom ova donacija je od iznimne važnosti za zdravstvene ustanove u našoj zemlji jersu respiratori najpotrebniji aparati koji nedostaju u našim zdravstvenim ustanovama. Smatramo da svi privredni subjektitreba da ulože maksimalne napore kako bi se prevazišla trenutna situacija.

Podsjećamo da je BH Telecom d.d. Sarajevo i 2014. godine donirao 1 milion KM za sanaciju šteta prouzrokovanih poplavama na području FBIH.

Također, osim planirane donacije, BH Telecom je već realizirao i niz drugih aktivnosti u cilju zaštite korisnika i zaposlenika. Pozvali smo na intenzivno korištenje digitalnih servisa i stavili na raspolaganje svoje tehnološke resurse za kvalitetno odvijanje online nastavog procesa.

 



USLUGE

 

 

Moja TV

Moja TV je multimedijalna usluga BH Telecoma koja domaćinstvima nudi bogate TV i radio sadržaje, kao i mnoštvo digitalnih servisa. Omogućili smo Moja TV korisnicima da vrijeme provedeno kod kuće mogu upotpuniti sa najboljim TV sadržajem:

 

*Uslovi akcije FANTASTIČNA Moja TV!
**Uslovi akcije Gledaj TV na mobitelu besplatno!

 

Paketi mobilne telefonije

U ovim teškim trenucima je važno da budemo informisani.

Svi korisnici mobilne telefonije imaju mogućnost korištenja mobilnog interneta. Postpaid i kombinovani paketi obiluju velikim količinama mobilnog interneta, a omogućeni su i dokupi po potrebi. Ultra korisnici također mogu digitalnim kanalima izvršiti dopunu ultra kredita, te jednostavno izvršiti aktivaciju dokupa interneta po želji. Preporučujemo korištenje mobilne aplikacije Moj BH Telecom ili menija pozivom koda *110#.

 

Usluga Moj Izbor

BH Telecom vam omogućava dodatnu pogodnost uvezivanja usluga koje koristite, u grupu Moj izbor. Kako bismo upotpunili mogućnosti komunikacije između članova porodice i prijatelja, Moj izbor nudi bogate opcije kreiranja grupe uz ostvarivanje dodatnih super pogodnosti. Aktivacija je omogućena pozivom Kontakt centra na broj 1444. Vidi više

 



KORIŠTENJE DIGITALNIH SERVISA

 

Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija Moj BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum.

 

Više detalja može se pronaći na linku ovdje.

 



DOPUNA ULTRA KREDITA

 

U svakoj prilici odaberite dostupnu mogućnost za dopunu Ultra kredita putem:

  • aplikacije Moj BH Telecom,
  • web stranice,
  • TV uređaja – usluga Moja TV,
  • SMS poruke,
  • fiksnog telefona ili mobilnog telefona na račun fiksnog telefona,
  • OPA aplikacije

 

Više detalja može se pronaći na linku ovdje.

 



RADNO VRIJEME PRODAJNIH MJESTA BH TELECOMA

 

Obavještavamo cijenjene korisnike da je, u cilju preventivnog djelovanja i sprječavanja širenja korona virusa, došlo do promjene radnog vremena ili privremenog zatvaranja nekih prodajnih mjesta BH Telecoma.

 

Više detalja može se pronaći na linku ovdje.

 



ONLINE NASTAVA

 

Tokom trajanja obustave nastave u osnovnim, srednjim i visokoškolskim obrazovnim ustanovama, za potrebe odvijanja online nastave, BH Telecom omogućio je besplatno distribuiranje obrazovnih video materijala putem IPTV platforme - posredstvom servisa MojaTV i dodatnih servisa u okviru kojih se pruža usluga distribucije video sadržaja krajnjim korisnicima.

 

Pozivamo kantonalna ministarstva obrazovanja i obrazovne institucije da dostave nastavne sadržaje koji će doprinijeti boljoj i efikasnijoj realizaciji organizacije online nastave.

 

Također, u cilju što efikasnijeg održavanja nastavnih aktivnosti, BH Telecom stavlja na raspolaganje resurs Enterprise Cloud koji omogućava korištenje infrastrukture BH Telecoma (IaaS) za obradu i pohranu podataka, sa svim vezanim elementima zaštite.

 



PREPORUKE ZA SIGURNO KORIŠTENJE INTERNETA

 

Pored svih prednosti koje nam pruža, povećan intenzitet korištenja Internet servisa u vrijeme korona virusa nosi sa sobom i određene rizike.

Ti rizici u najvećoj mjeri dolaze od zlonamjernih korisnika, koji su posebno aktivni u svom djelovanju u vrijeme novonastale situacije.

U posljednje vrijeme sve više su prisutna pojava poruka (bilo putem e-maila ili putem drugih popularnih servisa) na temu Covida-19 i zdravstvenih organizacija sa zlonamjernim sadržajima ili prilozima u takvim porukama.

BH Telecom kao društveno odgovorna kompanija pomaže svojim korisnicima da preventivno djeluju i spriječe eventualne napada putem Interneta na njih.

U nastavku Vam donosimo prijedloge kako preventivno djelovati da biste zaštitili sebe i druge?

 

Mjere koje trebate poduzimati:

- odgovorno i sigurno koristiti Internet servise (ne otvarati poruke nepoznatih pošiljalaca,

neprovjerene dokumente i sumnjive link-ove, te biti oprezan prilikom korištenja i dijeljenja podataka, itd.),

- stalno održavati operativni sistem ažurnim,

- koristiti antivirusni program sa ažurnim listama,

- redovno izrađivati sigurnosne kopije važnih podataka,

- koristiti složene lozinke za svoje korisničke račune i periodično ih mijenjati.

 

Roditelji i djeca u vrijeme pojave virusa Covid-19

BH Telecom je i do sada pružao usluge zaštite djece na Internetu te, kontinuiranom podrškom kroz razne projekte promovirao sigurnost djece na Internetu. Ta odgovornost je sada još veća zbog situacije u kojoj se svi nalazimo.

U vrijeme kada su škole zatvorene, nastava se prebacila na internet i online školovanje. Iako nam Internet pruža, informacije i znanje, ma gdje bili, također izlaže djecu većim rizicima koje internet donosi. Korištenje različitih Internet servisa može biti iskorištena da se ugrozi njihova sigurnost.

 

U nastavku donosimo preporuke za roditelje i djecu:

U cjelokupnoj situaciji veoma važno je još jednom napomenuti da roditelji pomažu djeci da odgovorno i sigurno koriste Internet tako što:

- budu oprezna u komunikaciji putem digitalnih servisa – obavezno prije razgovarati sa roditeljima (postoje zlonamjerni korisnici koji mogu postaviti neobične zahtjeve tražeći čak da o njima ne razgovarate sa roditeljima),

- budu oprezna prilikom popunjavanja raznih upitnika na Internetu, posebno u slučajevima gdje se traži unos ličnih podataka (kao što su ime i prezime, adresa stanovanja, datum rođenja),

- budu oprezna za čuvanjem i dijeljenjem svojih fotografija, video isječaka i sl.,

- vode računa da se u “virtuelnim sobama sa razgovor”, “grupama”, kroz razmjenu poruka zlonamjerna osoba može predstaviti sa lažnim podacima (npr. starija osoba koja se predstavlja kao maloljetnik),

- ne objašnjavaju svoje navike putem Interneta

- ukoliko dobiju zahtjev za prijateljstvo putem društvenih mreža, elektronske pošte ili na neki drugi način, prije bilo kakve akcije, upoznaju roditelje o tome,

- obavijeste roditelje ukoliko bilo ko (čak i prijatelji), šalju uznemirujuće sadržaje putem Interneta (fotografije, video isječke, tekstove i sl.).

 




ZDRAVSTVENE PREPORUKE

 

BH Telecom u sklopu preventivnog djelovanja i sprječavanja širenja korona virusa poduzima sve potrebne mjere kako bi svojim korisnicima omogućio kontinuirani rad i nesmetano pružanje usluga.

Kako biste što više kvalitetnog vremena proveli u udobnosti svog doma, a u skladu sa trenutnom epidemiološkom situacijom, BH Telecom vam je osigurao brojne digitalne servise, koji će vam olakšati boravak u izolaciji.

Svakako, u nastavku vam donosimo neke od zdravstvenih preporuka s ciljem spriječavanja širenja korona virusa:

Sjetite se i svojih prijatelja i komšija kojima je potrebna pomoć, razmijenite brojeve telefona i budite u kontaktu sa njima.

 

Pazite na svoje zdravlje i spriječite širenje korona virusa.