Regionalna direkcija Bihać ugostila korisnike i poslovne partnere BH Telecoma

 

U ugodnom ambijentu hotela Park u Bihaću  BH Telecom je  9. oktobra organizovao druženje sa poslovnim partnerima i korisnicima iz unsko-sanskog kantona.

 

 

Direktor regionalne direkcije Mehmed Šehić zahvalio se prisutnima na dugogodišnjoj poslovnoj saradnji i izrazio želju da ona u narednom periodu bude još kvalitetnija i sadržajnija.

 

 

Za korisnike, poslovne partnere i goste kojih je to veče bilo oko 150,  priređen je lijep revijalni program u kojem je goste zabavljao  plesni studio “Virus“ iz Bihaća  i Hari Mata Hari uz pratnju grupe “ Linija života“.

 

 

Ističući korisnike u prvi plan druženje je organizovano sa ciljem približavanja i boljeg međusobnog upoznavanja.  Uz prigodan zabavni program BH Telecom je prisutnim predstavnicima najznačajnijih kompanija i institucija dodijelio promotivne poklone.

 

 

Među nagrađenim kompanijama i institucijama bile su:
Mikrokreditna fondacija Prizma Bihać, Opština Bosanska Krupa, Javno preduzeće RTV unsko-sanskog kantona d.o.o. Bihać, Zavod zdravstvenog osiguranja Unsko-sanskog kantona Bihać, Audax d.o.o Sarajevo, Mikrokreditna organizacija Partner, Intersport d.o.o. Mostar, Meggle mljekara d.o.o, Volksbank BH d.o.o. sarajevo, OSC terenski ured Bihać, Una Banka d.d., Komercijalno-investiciona banka d.d. Velika Kladuša, Triglav BH Osiguranje d.d. Sarajevo podružnica Bihać, Federalni zavod za PIO MIO Bihać, Opština Velika Kladuša, Mimar d.d., Opština Bihać, Opština Sanski Most, Zdravstvena ustanova Dom zdravlja Cazin, Hana d.d., Komrad Javno komunalno preduzeće Bihać, Vlada Kantona, Elektroprivreda BH d.d. Sarajevo, Turkish Ziraat Bank Bosnia, Bosna Bank International, i mnoge  druge.

 

G. Šehić je istakao da regionalna direkcija Bihać danas  ima preko 60 000 korisnika fiksne telefonije, a od tog broja preko 15 000  korisnika širokopojasne tehnologije. Usluga moja TV, iako složena po infrstrukturi i tehnološki zahtjevna, u Bihaću ima preko 1500 korisnika.

 

U unsko-sanskom kantonu je već sada  preko 200 000 korisnika  mobilnih telefona, od čega je na pretplati 10 000.

 

 

Druženje s poslovnim partnerima je tradicionalna manifestacija  kompanije koja se  realizirala  u gotovo svim regionalnim direkcijama i svrha joj je maksimalno  približavanje  korisnicima kroz promociju usluga iz široke palete BH Telecoma.