mTON

Odaberite svoj mTON!

 

Zamjenite pozivni ton melodijom po vlastitoj želji!

 

...Po kojoj će vas prepoznati... I razlikovati...

 

Živite sa stilom...

 

Živite sa mTON uslugom bilo da ste pretplatnik ili Ultra korisnik BH Mobile mreže

Odaberite melodije, iz raznovrsne ponude, koju će pozivaoci vašeg broja slušati do trenutka vašeg javljanja.

 

Katalalog mTON melodija možete pregledati ovdje i na Wap portalu (wap.bhmobile.ba)

Šta sve možete:

-   podesiti mTon za sve kontakte,

-   dodijeliti različite mTonove za različite kontakte,

-   dodijeliti različite mTonove pojedinim grupama pozivalaca (porodica, poslovni partneri, NAJprijatelji,..),

-   izabrati određenu melodiju za određen datum,

-   promijeniti svoj mTon u bilo kojem trenutku,...
   

 

Kako kupiti svoj mTON?

 

Slanjem SMS poruke: u tekst poruke upisujete šifru željenog mTona i šaljete na broj 061 1134,ili  

 

putem Web/Wap portala:  odaberite mTon i jednostavnim klikom na «Kupi» naručujete željeni sadržaj.

Kupovina putem Web portala je moguća nakon logiranja.

 

 mTon usluga može se odjaviti slanjem SMS poruke „Odjava“ na broj 061 1134 ili putem Web i WAP portala, klikom na „Deaktiviraj“.

Korisnik se može ponovo registrovati slanjem SMS poruke „Prijava“ na broj 0611134ili kupovinom nove melodije.

 

Za korištenje ove usluge plaćate 0,90 KM mjesečno, a za mTON melodiju - 1,40 KM.*

Validnost melodije je 6 mjeseci od datuma kupovine.

 

SMS poruka (iz BH Mobile mreže) kojom se naručuju mTon melodija se ne naplaćuju, kao ni ostvareni podatkovni saobraćaj u slučaju kupovine putem WAP portala.

 ________

Posebne napomene:

*Pretplatnicima BH Mobile mreže naplata korištenja mTona usluge vrši se na kraju obračunskog perioda, kroz mjesečni račun. Ultra korisnici prilikom kupovine trebaju na računu imati minimalno onoliko novca koliko je potrebno za kupovinu željenog mTona, a u slučaju da se radi o prvoj kupovini, na računu moraju imati  i iznos mjesečne naknade koja se naplaćuje odmah. U slučaju da u tom trenutku nemaju dovoljno sredstava na računu kupovina neće biti odobrena. Prepaid korisnicima se naplata mjesečne naknade vrši za mjesec unaprijed.

Ukoliko korisnik mTon usluge nema dovoljno sredstava na svom Ultra računu u trenutku naplate mjesečne naknade, sistem će 30 dana pokušavati izvršiti naplatu. Istovremeno će korisnik biti obavješten putem SMS poruke da je potrebno da nadopuni račun. Ukoliko to ne uradi u roku od 30 dana, usluga mTon će biti isključena.

Ukoliko je korisnik svojevoljno odjavio uslugu ili mu je usluga isključena od strane BH Telecoma zbog neizmirivanja obaveza prema BH Telecomu, zloupotrebe i sl. BH Telecom će arhivirati korisnikove postavke i kupljene melodije mjesec dana od dana deaktiviranja. Ukoliko se korisnik u periodu od mjesec dana od dana deaktivacije ponovo ne prijavi na uslugu, sve postavke će biti brisane sa sistema.

 

Odaberite svoj mTon! Živite sa stilom!